אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
התמודדות עם בעיות, להתמודד עם בעיות, מאמן עסקי, איך להתמודד עם אכילה רגשית, התמודדות עם פחד, התמודדות עם לחץ חברתי, איך מתמודדים עם אכזבות, איך מתמודדים עם גירושין, איך להתמודד עם בלאק אאוט במבחן, איך מתמודדים עם חרדות, איך להתמודד עם ביישנות, איך להתמודד עם צירים, איך להתמודד עם פחד במה, להתמודד עם דיכאון, איך להתמודד עם קנאה, איך מתמודדים עם פחד ממוות, התמודדות המשפחה עם ילד חריג, התמודדות עם אלימות, דרכי התמודדות עם לחץ, התמודדות עם חרדות, כיצד להתמודד עם פחד מהמוות, התמודדות עם חרדה מול קהל, איך להתמודד עם ביקורת עצמית, התמודדות עם אי ודאות, איך מתמודדים עם פחדים של רוחות אצל ילדים, איך מתמודדים עם גרושים, התמודדות עם שינויים, להתמודד עם החיים, התמודדות עם ילדים עם בעייה רגשית, שלבי התמודדות עם אבל, איך להתמודד עם ילד מכה, התמודדות עם אלימות מילולית, התמודדות עם רגשות אשם, איך מתמודדים עם התקף חרדה, התמודדות עם עצלנות, התמודדות עם אכזבות, התמודדות עם חרדה, התמודדות עם לחץ מבחנים,
יעוץ אישי לכל נושא!
050-3331-331
🖶 נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2

וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש מכירות ללמוד לשאול את עצמך, כאשר אתה שומע התנגדות מהלקוח, שהוא לא רוצה לקנות את המוצר

אז ראשית, להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, שמעתי ביקורת שלילית על המוצר, אין לי צורך במוצר הזה, כבר יש לי את המוצר הזה, מישהו כבר קנה לי את המוצר הזה, יש לי מוצר יותר טוב מהמוצר הזה, אין לי כסף למוצר הזה, אני אקנה את המוצר הזה מחר, אני צריך לברר עוד מידע על המוצר הזה, אני לא אוהב את המוצר הזה, ועוד.

אז באופן כללי, השאלה הראשונה שעליך כאיש מכירות לשאול את עצמך היא, אם אני הייתי הלקוח, האם גם אני הייתי חושב כך, כמו הלקוח. אם לא, למה לא? ולמה הלקוח חושב כך? ואיך אני כן יכול להסביר זאת גם ללקוח? ואם כן, שגם אתה היית חושב כמו הלקוח, האם אתה עצמך חייב לחשוב כך? ואו שתלמד לשנות את החשיבה שלך על המוצר שאתה מוכר, או שתלך למכור מוצר אחר.


ולהלן עוד מספר שאלות שעליך ללמוד לשאול את עצמך, כאשר הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי:

המוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


המוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


הוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר:

האם הלקוח באמת חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם המחשבה של הלקוח שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


המוצר הזה גרוע / לא טוב:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


כבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה:

האם הלקוח באמת חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


הוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו / הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה:

האם הלקוח באמת חושב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו / הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו / הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו / הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו / הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו / הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו / הוא...

חלק 1
...ממילא הוא יוכל לנתח יותר מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר. ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחא הזאת, וננתח לדוגמא טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמא, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן: 1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת / אחרת. 2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
לזמן מוגבל!     👈1 ב 100  👈2 ב 150  👈4 ב 200     📞 050-3331-331
להתמודד ולהצליח בחיים הטובים - הספר על: איך לפתור בעיות ולהתמודד בהצלחה, איך להתמודד עם בעיות, פתרון בעיות, התמודדות עם כל בעיה בחיים, איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...



רוגע ושקט נפשי אמיתי - הספר על: פתרון בעיות, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פתרון בעיות, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Coping.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ אישי להתמודדות, מאמן אישי להתמודדות אישית, לפתור בעיות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Coping.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 26_02_2021 השעה 20:47:03 - wesi16