אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התמודדות ✔איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
התמודדות עם בעיות, להתמודד עם בעיות, התמודדות, להתמודד עם טראומה, איך מתמודדים עם עצבים, איך להתמודד עם עצבים, איך מתמודדים עם מוות, להתמודד עם בדידות, כיצד להתמודד עם בדידות במקום העבודה, איך להתמודד עם עצב, להתמודד עם מצבי רוח, איך להתמודד בדידות, התמודדות עם אובדן אב, איך להתמודד עם לחץ בלימודים, איך להתמודד עם לחצים לא מוסברים, להתמודד עם שינוי, התמודדות עם אלימות, התמודדות עם לחץ וחרדה, איך להתמודד עם בריונות, התמודדות עם בדידות, איך מתמודדים עם דיכאון, איך מתמודדים עם הפרעות נפשיות, איך להתמודד עם מועקה נפשית, להתמודד עם קשיים, שלבי התמודדות עם מוות, התמודדות עם פחדים, איך מתמודדים עם עצלנות, איך להתמודד עם עצלנות, התמודדות עם לחץ בעבודה, להתמודד עם הפחד, איך מתמודדים עם פחד מוות, איך מתמודדים עם פחד ממוות, להתמודד עם התקף חרדה, איך מתמודדים עם פרידה מהחבר, התמודדות עם געגועים לנפטר, התמודדות עם התקף חרדה, איך להתמודד עם דברים, התמודדות עם לחץ בראיון עבודה, התמודדות עם טיפוס כעסן,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:17איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב?

כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא תמיד המענה שהוא אומר באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח יגיע בעוד שעה, הוא עשוי להתקשר שוב אחרי כמה דקות ולשאול שוב מתי יגיע השליח, אף שנאמר לו בבירור "בעוד שעה". לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה.

מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני?

אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה "מתי השליח יגיע?" היא רק לכאורה שאלה טכנית, אך בפועל הוא רוצה שיגלו אמפתיה ויבינו את הלחץ שבו הוא נמצא. אליעד ממליץ להפסיק לחשוב במונחים טכניים, ולהתחיל לחשוב במונחים של תחושות וצרכים רגשיים.

לדוגמה, לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש לדעת מה השעה המדויקת בה השליח יגיע, אלא הוא פשוט רעב ומרגיש חסר סבלנות, חרד או מוטרד, וצריך תחושת ביטחון שהעניין בטיפול ושלוקחים אותו ברצינות.

איך ליצור הזדהות ואמפתיה מול לקוח מתוסכל?

במצבים כאלה, אליעד ממליץ להסביר ללקוח את התהליך בצורה מפורטת, אפילו מוגזמת, כי זה נותן לו הרגשה טובה, שהוא בעניינים, ושמשתפים אותו. לדוגמה, במקום לענות תשובה קצרה שהשליח יגיע "עוד שעה", עדיף להסביר בפירוט את המצב: "השליח נמצא כרגע בנקודה X, הוא רואה בג'י - פי - אס בדיוק איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך". הדבר נותן ללקוח תחושה טובה ומרגיע אותו, כי הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת.

גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את הבקשה, במקום רק לומר "אין מים", אפשר לתת לו תחושה טובה של אכפתיות, של הבנה של הצורך שלו, ולומר: "אני מבין שאתה צמא מאוד, נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב". גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב יותר, כי מישהו גילה כלפיו אמפתיה והזדהות.

איך לגרום ללקוח להודות לנו גם כשלא קיבל מה שרצה?

אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת: אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב, ואף לגרום לו להודות לכם, אפילו אם בפועל לא סיפקתם את מה שביקש. למשל, הוא מביא דוגמה של אדם שרוצה לעלות לתורה בבית הכנסת, אך הדבר לא אפשרי. במקום רק לומר "אי אפשר", אפשר להביע הבנה והערכה לרצון שלו, להסביר שהבקשה מובנת ונכונה, ואז להציע אלטרנטיבה או פשוט להביע הזדהות ואמפתיה עם המצב שלו. כך הוא ירגיש שמכבדים אותו, ואף יכול להיות אסיר תודה, למרות שלא קיבל את מה שרצה.

מה לעשות כשאמפתיה לא עובדת והלקוח עדיין כועס?

אליעד מבהיר שייתכן שהאמפתיה לא תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים.

איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן?

אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות מעשיים, אלא בעיקר דרך תחושה טובה של הזדהות ואמפתיה. הלקוחות רוצים להרגיש שמקשיבים להם באמת, שמתעניינים בהם, ושמבינים את הצרכים שלהם, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינה רגשית.

כאשר הלקוח מתקשר שוב ושוב, במקום להתעצבן ולחשוב שהוא "נודניק", יש לראות בכך הזדמנות לחיזוק הקשר, להעניק לו תחושה טובה, ולבנות איתו מערכת יחסים חיובית וארוכת טווח. אליעד כהן מדגיש שהתחושה הטובה הזו היא הדבר החשוב ביותר, ואותה אפשר להעניק בכל אינטראקציה עם לקוח, גם כשהתוצאה הטכנית לא בדיוק לפי רצונו.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להתמודד ולהצליח בחיים הטובים - הספר על: התמודדות, פתרון בעיות, איך להתמודד עם בעיות, איך לפתור בעיות ולהתמודד בהצלחה, התמודדות עם כל בעיה בחיים, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

רוגע ושקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לפתור בעיות ולהתמודד בהצלחה, התמודדות, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פתרון בעיות, האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
התמודדות עם תאונת דרכים התמודדות עם שכול להתמודד עם בגידה ברמה הרגשית התמודדות עם אובדן כלב התמודדות עם דעות קדומות התמודדות עם פחדים וחרדות להתמודד עם בעיית זהות מינית התמודדות עם מחשבות מטרידות איך להתמודד עם תחרות מחירים? התמודדות עם התמכרויות התמודדות עם מצבים להתמודד עם הרצון למאה אחוז התמודדות עם התאבדות במשפחה התמודדות בחיים להתמודד עם עצבות אחרי פרידה התמודדות עם בשורה רעה איך מתמודדים עם פרידה? להתמודד עם שטיפת מוח התמודדות עם חשיבה דיכוטומית התמודדות עם קנאה בזוגיות התמודדות עם לחץ התמודדות עם אדם שטועה להתמודד עם ילד חצוף להתמודד עם עייפות התמודדות עם מחלה כרונית להתמודד עם הוצאת שם רע פתרון בעיות בצורה נכונה להתמודד עם מחלת הפרקינסון התמודדות עם כעסים להתמודד עם קונפליקט רגשי להתמודד עם איומים להתמודד עם מחבל להתמודד עם קנאה בזוגיות להתמודד עם טקסים של ocd התמודדות עם רגשות להתמודד עם הפרעות להתמודד עם כל הפחדים מודל פתרון בעיות התמודדות עם בגידה של אישה התמודדות עם תחושת מועקה התמודדות עם עייפות להתמודד עם פחד לאבד שליטה ולפגוע באנשים להתמודד עם מתח איך להתמודד עם ילד שלא קיבל חינוך? התמודדות עם חרדת בחינות להתמודד עם פרסום שלילי בפייסבוק להתמודד עם ילד אלים להתמודד עם חרדה חברתית קשה התמודדות עם בן זוג שלא רוצה מחויבות התמודדות עם נשים מתחזות איך מתמודדים עם רגשות רעים? להתמודד עם געגוע לאקס איך מתמודדים עם מחשבות טורדניות? התמודדות עם מתחרים יותר זולים להתמודד עם מיתוג שלילי באינטרנט להתמודד עם לחץ חברתי בעבודה להתמודד עם הסביבה להתמודד עם התנגדות איך להתמודד עם משבר הקורונה? התמודדות אחרי גירושין להתמודד עם דיכאון אחרי בגידה איך מדינות אחרות מתמודדות עם הקורונה? להתמודד עם המחשבה שאתה לא מספיק טוב להתמודד עם אנשים שצוחקים עלי להתמודד עם אלימות אצל ילדים להתמודד עם פעולות טקסיות התמודדות עם ספקים נוסחה לפתרון בעיות התמודדות עם תלות רגשית בבן זוג התמודדות עם אובדן הורים התמודדות עם בדידות להתמודד עם חוסר הסכמה בתהליך מכירה פתרון בעיות באופן ישיר התמודדות עם פרפקציוניסטיות התמודדות עם מוות של הורים אמונה עוזרת להתמודד עם פחדים התמודדות עם טיעון להתמודד עם מצבת כוח אדם בעייתית המרוץ אחרי פתרון בעיות להתמודד עם פחד מזקנה להתמודד עם כאבים להתמודד עם החיים דרך לפתרון בעיות מבוא להתמודדות עם פחד התמודדות עם טענות של מחזירים בתשובה להתמודד עם מתחרים עסקיים להתמודד עם שאלות קשות התמודדות עם קונפליקט התמודדות עם מוות של תינוק להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט להתמודד עם מיתוג בגוגל להתמודד עם פרידות התמודדות עם טעות התמודדות עם חרדות ומחשבות להתמודד עם סחיטה להתמודד עם גבר להתמודד עם לקוח ששואל להתמודד עם זיכרונות התמודדות עם מחלה של בן משפחה התמודדות עם מוות של מטופל עוד נושאים ...
האתר Coping.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פתירת בעיות, קאוצינג, קואצ'ר בתחום התמודדות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Coping.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 14_12_2025 השעה 08:40:07 - wesi16