🖨נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות בהתאם. כמובן שהדבר נכון גם לטיפול בהתנגדויות בנושאים נוספים, בכל פעם שברצונך לשכנע מישהו במשהו. או אפילו כאשר ברצונך לשכנע את המוח של עצמך לעשות משהו. וכמובן שהנוסחה טובה בין השאר גם כדי להבין איך לפתור בעיות באופן כללי? איך לנתח בעיות? איך לנתח תהליכים? איך להבין דברים? איך לגלות מה הסיבה של משהו? ועוד.
והנוסחה הבאה לטיפול בהתנגדויות, מבוססת ונובעת מהנוסחה של איך בודקים חוקיות של סיבה ותוצאה (בדיקת סיבתיות / ניתוח סיבתיות). לדוגמה, נניח שאנחנו חוקרים מה הסיבה של אירוע X. ונניח שמישהו טוען שהסיבה לכך היא Y. ז"א ש Y הוא הסיבה של X. במקרה כזה עלינו לבצע 3 בדיקות.
בדיקה 1 - האם באמת X נובע מ Y, אולי הוא לא נובע מ Y כי הוא נובע מדברים אחרים? ואולי הוא כן נובע מ Y אבל הוא נובע גם מדברים אחרים נוספים, כגון Y2?
בדיקה 2 - האם באמת Y מחייב את X לקרות? ז"א נניח שאכן X קורה גם או רק בגלל Y. דהיינו, שאם לא Y היה קורה, X לא היה קורה. עכשיו נשאל, האם זה ש Y קורה, מחייב גם את X לקרות, או שאולי למרות ש Y קרה, עדיין לא היה חובה שזה יגרור את התוצאה X, אלא היה אפשרי שתהיה תוצאה אחרת כגון X2?
בדיקה 3 - נניח ש X נובע מ Y. ונניח ש Y מחייב את X לקרות. עכשיו נשאל, מה מחייב את Y לקרות? מה הסיבה של Y עצמו? האם Y עצמו חייב לקרות?
לדוגמה, נניח שלקוח אומר לנו שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי המוצר לא מתאים לו. ז"א שהתוצאה X היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא נובעת מהסיבה Y, שהיא שהמוצר לא מתאים ללקוח.
ועכשיו נשאל, את 3 השאלות: 1 - האם X אכן נובע מ Y. דהיינו, האם אכן הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא לא מתאים לו? אולי זה בגלל סיבה אחרת. ואולי זה גם בגלל עוד סיבות אחרות?
2 - האם הסיבה Y מחייבת את X. דהיינו, האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. אולי יש אפשרות שהלקוח יקנה את המוצר, למרות שהמוצר לא מתאים לו. האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, האם זה מחייב אך ורק את התוצאה שהלקוח לא יקנה את המוצר, אולי זה מאפשר גם את התוצאה שהלקוח כן יקנה את המוצר?
3 - מה הסיבה של Y, אולי ניתן לשנות את Y. דהיינו, האם באמת המוצר לא מתאים ללקוח, ומה הסיבה שהמוצר לא מתאים ללקוח, ואולי ניתן לשנות את זה שהמוצר לא מתאים ללקוח.
ו 3 השאלות האלו, הן נוסחה כללית לבדוק סיבתיות של תהליכים, שמי שמתרגל לחשוב ככה בחיי היום יום, ממילא הוא יוכל לנתח יותר מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר.
ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן:
1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת / אחרת.
2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר.
3 -למה המוצר יקר ללקוח.
עד כאן 3 השאלות ע"פ מה שהוסבר לעיל.
אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח.
לדוגמה:
* האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו?
* האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר?
* אולי הוא אמר משהו דומה?
* באיזה מילים הוא השתמש בדיוק?
* האם אני בטוח שהבנתי את הלקוח במאה אחוז?
* אולי לא הבנתי את הלקוח עד הסוף?
* האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו?
* אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו?
* האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו?
* האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו?
* מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו?
* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר?
* מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר?
* האם יש רמות של יקר?
* האם המוצר רק יקר בעיני הלקוח?
* האם יש בעיני הלקוח מוצרים יותר יקרים?
* האם הלקוח אף פעם לא קונה מוצרים יקרים?
* מה הופך את המוצר ליקר?
* מה ההגדרה המדויקת של יקר?
* האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן יקר?
* האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר?
* האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר?
* האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב?
* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר?
* האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר?...
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שליליתניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שליליתניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? מוניטין שלילי באינטרנט יכול להשפיע על איך אחרים תופסים אותך, את העסק שלך, או את ... את שם העסק שלך ומוצא כתבות או ביקורות שליליות, חלקן יכולות להיות שקריות או לא מדויקות. לא תמיד קל להתמודד עם מצב כזה, אך אליעד מציע דרכים להתמודד ולהתפתח למרות הקשיים. האם מוניטין שלילי מסמל סוף הדרך? רבים מאמינים כי אם יש לך מוניטין שלילי, זה עשוי ... דיבה. בקשת הסרה מגוגל או מאתרים אחרים (כמו במקרה של פגיעה בפרטיות). 2. בניית מוניטין חיובי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מוניטין שלילי היא לבנות מוניטין חיובי. במקום לנסות להילחם בהשמצות, יצירת תוכן חיובי היא הדרך היעילה ביותר: תפרסם ... בעזרת פיתוח חוויית לקוח יוצאת דופן, שיווק חיובי, והפצת תוכן שמציג את היתרונות שלך, תוכל לשפר את המוניטין שלך ולהתמודד עם ביקורות שליליות בצורה מיטבית. איך להתמודד עם מיתוג שלילי באינטרנט? איך ליצור מוניטין חיובי באינטרנט? איך לשפר תדמית עסקית? איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות? מה זה מיתוג אישי? איך לשכנע לקוחות? ניהול מוניטין באינטרנט איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? מוניטין שלילי באינטרנט הוא מצב שבו כאשר מישהו מחפש את שמך, את שם העסק שלך, ... מידע כזה יכול להשפיע על הדרך שבה אנשים תופסים אותך ולגרום לנזקים מקצועיים ואישיים. לכן, השאלה החשובה היא: איך מתמודדים עם מידע שלילי באינטרנט? האם מוניטין שלילי מסמל סוף הדרך? יש אנשים שיגידו לך: אם יש עליך מידע שלילי ... מסתכלים רק על כמה מידע שלילי יש, אלא על מה בדיוק נאמר והאם זה משפיע עליהם אישית. אז איך מתמודדים עם מוניטין שלילי? 1. הדרך הראשונה - ניסיון להסרת התוכן אם מישהו כתב עליך מידע שקרי, אפשר לנסות להסיר ... הסרה מגוגל (למשל אם מדובר בפרטיות אישית). 2. הדרך הטובה ביותר - בניית מוניטין חיובי אין דרך טובה יותר להתמודד עם מוניטין שלילי מאשר להציף את האינטרנט במידע חיובי. במקום לנסות להילחם בכל ביקורת, פשוט תיצור תכנים שמציגים אותך ... לנסות להסביר למה הביקורות השליליות לא נכונות. דוגמה: פוליטיקאי שמכפישים אותו אם אתה פוליטיקאי ומכפישים אותך, הדרך הכי טובה להתמודד עם זה היא לא להתמקד בהכחשה, אלא פשוט להביא תוצאות טובות. הציבור לא באמת אכפת לו מהכתבות השליליות - ... להפיץ כמה שיותר מידע חיובי. לתת לאנשים להשתמש במוצר שלך בחינם, כדי שיוכלו לראות בעצמם שהוא טוב. סיכום: איך להתמודד עם מוניטין שלילי? 1. אל תיבהל ממידע שלילי - לכולם יש ביקורות שליליות. 2. אם מדובר במידע שקרי, אפשר לנסות להסיר אותו. 3. הדרך היעילה ביותר להתמודד עם ביקורות שליליות היא ליצור מוניטין חיובי. 4. תן לאנשים לראות בפועל את היתרונות שלך - אל תנסה רק ... עליך - הם מסתכלים על מה שאתה עושה עבורם. ניהול מוניטין באינטרנט איך לשפר תדמית עסקית שיווק ומכירות אסטרטגיות להתמודדות עם ביקורות שליליות איך לבנות אמון עם לקוחות איך למתג את עצמך? איך להתמודד עם מיתוג שלילי באינטרנט? מיתוג עסקי, עסקה עם השטן, איך ליצור מוניטין חיובי באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? לקוחות ממליצים באינטרנט, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט? איך להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט? המלצות של לקוחות באינטרנט, ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט? פרסום חיובי באינטרנט, מיתוג אישי, מיתוג חיובי באינטרנט, מיתוג באינטרנט, בניית מותג באינטרנט, לבנות מותג, שיווק עצמי, ניהול מוניטין, איך להתמודד עם פרסום שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם תגובות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם כתבות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם דירוג שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם ביקורת שלילית באינטרנט? איך להתמודד עם השמצות באינטרנט? איך להתמודד עם לקוחות משמיצים באינטרנט? כתבות חיוביות, לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, דיל עם השטן, שימוש בסמים, התמכרות לסמים, הדגמה ... איך לנהל מוניטין חיובי? ביבי נתניהו, להיות מפורסם, מה לעשות אם מתלוננים עליך? מה לעשות אם משמיצים אותך? איך להתמודד אם משמיצים אותי? איך להתמודד אם מתלוננים עלי? איך להתמודד אם מכפישים אותי? מה לעשות אם מכפישים אותך? איך להתמודד עם הוצאת דיבה? איך להתמודד עם לשון הרע? איך להתמודד עם הוצאת שם רע? הסרת פרסום שלילי בגוגל, אין ... עם לשון הרע ברשת? איך להתמודד עם לשון הרע באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי בגוגל? לקוחות ממליצים בגוגל, התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל, התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל, המלצות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בפייסבוק, מיתוג שלילי בפייסבוק, מיתוג חיובי בפייסבוק, מיתוג בפייסבוק, בניית מותג בפייסבוק, לבנות מותג בפייסבוק, שיווק עצמי בפייסבוק, ניהול מוניטין בפייסבוק, איך להתמודד עם מוניטין שלילי בפייסבוק? התמודדות עם תגובות שליליות בפייסבוק, כתבות שליליות בפייסבוק, דירוג שלילי בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל, התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג שלילי בגוגל? מיתוג חיובי בגוגל, מיתוג ... מותג בגוגל, לבנות מותג בגוגל, שיווק עצמי בגוגל, ניהול מוניטין בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג בגוגל? מוניטין שלילי בגוגל, התמודדות עם תגובות שליליות בגוגל, כתבות שליליות בגוגל, איך להתמודד עם דירוג שלילי בגוגל? איך להתמודד עם ביקורת שלילית בגוגל? התמודדות עם השמצות בגוגל, לקוחות משמיצים בגוגל, תלונות של לקוחות בגוגל, מיתוג עסקי בגוגל, כתבות חיוביות בגוגל, איך לנהל מוניטין ... בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בפייסבוק, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק? ביקורת שלילית בפייסבוק, השמצות בפייסבוק, התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק, התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק, מיתוג עסקי בפייסבוק, כתבות חיוביות בפייסבוק, איך לנהל מוניטין שלילי בפייסבוק? להתמודד עם הוצאת ... לשון הרע בפייסבוק? איך להתמודד עם הוצאת שם רע בפייסבוק? איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בפייסבוק? המלצות בפייסבוק, התמודדות עם לשון הרע בפייסבוק
איך לא להרגיש רע מכלום? איך להרגיש טוב בכל מצב? איך לא להיפגע משום דבר? איך להתמודד עם כל בעיה? איך לא להתרגש משום דבר? איך להתמודד במצבי קיצון? איך להיות חזק בכל מצב? איך לא לכעוס משום דבר? איך לא לפחד משום דבר? מהקל אל הכבדאיך לא להרגיש רע מכלום? איך להרגיש טוב בכל מצב? איך לא להיפגע משום דבר? איך להתמודד עם כל בעיה? איך לא להתרגש משום דבר? איך להתמודד במצבי קיצון? איך להיות חזק בכל מצב? איך לא לכעוס משום דבר? איך לא לפחד משום דבר? מהקל אל הכבדאיך לא להרגיש רע מכלום? איך להרגיש טוב בכל מצב? איך לא להיפגע משום דבר? איך להתמודד עם כל בעיה? איך לא להתרגש משום דבר? איך להתמודד במצבי קיצון? איך להיות חזק בכל מצב? איך לא לכעוס משום דבר? איך לא לפחד משום דבר? מהקל אל ... להילחץ ולא להתרגש מכל דבר בחיים, הוא לא משהו שמגיע באופן אוטומטי. זהו תהליך הדרגתי של התפתחות חוסן נפשי והתמודדות עם בעיות בצורה מודעת ומכוונת. הדרך להגיע לכך היא באמצעות אימון מנטלי והתמודדות עם אתגרים יומיומיים קטנים, דבר שמסייע בהדרגה לפתח את היכולת להתמודד עם מצבים קשים ומורכבים. אליעד כהן מסביר שברגע שאדם מזהה את אתגרי היום - יום הקטנים ויודע להתמודד איתם, הוא בונה את כוחותיו גם עבור בעיות עתידיות גדולות יותר. איך מתחילים את האימון המנטלי? התחלה טובה היא לשאול את עצמך בכל בוקר: מה הדברים הקטנים שמפריעים לי היום? איך אני יכול להתמודד איתם בלי להילחץ?. בין אם מדובר במשהו קטן כמו יתוש שמזמזם ליד האוזן, או מחשבה שמעסיקה אותנו, המטרה היא להרגיל את עצמנו לא להתרגש מבעיות יומיומיות. עלינו לזהות את הפחדים שלנו ולפני שאנחנו ממתינים לאסון גדול, להתחיל להתמודד עם פחדים קטנים כדי לבנות את החוסן הנפשי שלנו בהדרגה. הצבת מטרות קטנות ובניית חוסן נפשי המטרה היא להצביע על בעיות יומיומיות קטנות, ולשאול את עצמנו איך להתמודד איתן בצורה רגועה. למשל, אם אתם רוצים להיות חסינים לפגיעות רגשיות, התחילו להתמודד עם הערות קטנות של אחרים, במקום לחכות לרגע שבו תתמודדו עם ביקורת קשה במיוחד. כך, ניתן להרגיל את עצמכם להישאר רגועים גם כאשר הדברים פחות קלים, ובסופו של דבר להתמודד עם אתגרים גדולים יותר. מדוע חשוב להתחיל עם דברים קטנים? כאשר אדם שואף להיות חסין למצבים קיצוניים, כמו מלחמות או אסונות טבע, הוא עשוי לחשוב שצריך להתכונן רק למצבים הגדולים. אולם התמודדות עם אתגרים יומיומיים קטנים היא הדרך לבנות חוסן פנימי. אם לא התאמנת להתמודד עם הקשיים הקטנים, לא תדע כיצד להתמודד עם האתגרים הגדולים יותר. למשל, אם תוכל להתמודד עם המתח של פקקים בתנועה, תהיה מוכן להתמודד עם בעיות גדולות יותר כמו אובדן עבודה או אובדן אדם קרוב. דוגמאות ליישום בפועל כיצד תדע להתמודד עם לחץ של מצב חירום כמו יריית טיל או תקיפה פיזית? הדרך המומלצת היא קודם כל ללמוד איך להתמודד עם מצבים פחות מלחיצים. לדוגמה, התמודד עם מצב שבו אדם אחד מקשה עליך בשיחה. שאל את עצמך איך להישאר רגוע במקרה כזה, ולימוד זה יכול להכין אותך למצבים גדולים יותר. כך תוכל להרגיש יותר בשליטה ולספק תגובה יציבה גם כאשר התמודדות עם חוויות קשות יותר מגיעה. זה בסדר לרצות שינוי, אבל צריך לפעול ישנם רבים שרוצים להיות חסינים מפני פחדים, ... כרטיס, אנשים רבים רוצים להיות חסינים רגשית אבל לא עושים את הצעד הראשון. הדרך להגיע ליעד הזה היא להתאמן ולהתמודד עם הקשיים היומיומיים. ככל שתשקול ותתמודד עם הקשיים הקטנים, תוכל לפתח את היכולת שלך להתמודדות עם בעיות גדולות יותר, ולהיות מוכן להתמודד גם אם יקרה דבר מה דרמטי. לסיכום אם אתה שואף להגיע למצב שבו שום דבר לא מלחיץ אותך ולא ... במצבים הקטנים, שים מטרות קטנות והקדש זמן לפתח את כוחותיך המנטליים. כל אימון קטן יעזור לך לבנות את היכולת להתמודד גם עם מצבים קשים יותר בעתיד. איך להישאר תמיד רגוע? איך לא להילחץ משום דבר? איך להתמודד עם פחד ולחץ? איך לבנות חוסן נפשי? איך להתגבר על כעס? איך להתמודד עם מצבי קיצון? איך לא להילחץ משום דבר ולהרגיש טוב בכל מצב? הרבה אנשים שואפים להגיע למצב שבו שום ... למצב כזה? הדבר הראשון שצריך להבין הוא שלא מדובר בשינוי שנעשה ברגע אחד, אלא בתהליך הדרגתי של אימון מנטלי והתמודדות עם קשיים קטנים ביום - יום. בדיוק כפי שאדם שרוצה להרים 500 קילו מתחיל עם משקלים נמוכים יותר, כך גם אדם שרוצה לפתח חוסן נפשי צריך להתחיל להתמודד עם הדברים הקטנים שמפריעים לו ביומיום. איך להתחיל את האימון המנטלי? בכל בוקר, תשאל את עצמך: מה הדברים הקטנים שמפריעים לי היום? איך אני יכול להתמודד איתם בלי להילחץ? זהה את הדברים שמעצבנים אותך - למשל, אם יתוש מזמזם ליד האוזן, נסה לא להגיב בזעם ... אסון ולתהות איך לא להיבהל, התחיל להרגיל את עצמך לא לפחד מדברים קטנים. הצב מטרות קטנות. לדוגמה: היום אני אתמודד עם מצבים שמעצבנים אותי בלי להתעצבן. אם אתה רוצה להפסיק לפחד ממצבים מלחיצים, תתחיל להתאמן על התמודדות עם מצבים פחות מלחיצים - וכך תבנה את היכולת שלך לעמוד גם במצבים קשים. מדוע חשוב להתחיל עם הדברים הקטנים? כאשר מתמודדים עם בעיות קטנות באופן יומיומי, מפתחים בהדרגה חוסן מנטלי. מי שמחכה לרגע של אסון גדול כדי להבין איך להישאר רגוע - יגלה שהוא לא מוכן לכך. לעומת זאת, אם תתאמן יום - יום על התמודדות עם קשיים קטנים, תוכל בעתיד להתמודד גם עם מצבי קיצון. דוגמאות ליישום בפועל שואל את עצמך איך להישאר רגוע אם יפול עליך טיל? קודם כל, למד להתמודד עם לחץ ממצבים פחות חמורים. חושב מה תעשה אם תוקפים אותך עשרה אנשים? קודם כל, תלמד איך להתמודד עם מקרה שבו אדם אחד מקשה עליך. רוצה להיות חסין מפני ביקורת של אחרים? התחל בהתרגלות להתמודדות עם הערות קטנות ולמד לא לקחת אותן ללב. זה בסדר לרצות, אבל חשוב לפעול אנשים רבים חולמים להיות חסינים ... כבר עכשיו, עם הדברים הקטנים. ככל שתתאמן יותר, כך תוכל להגיע למצב שגם כאשר יתרחש אסון גדול - תוכל להתמודד איתו מבלי לקרוס. איך להתמודד עם פחד ולחץ? איך לבנות חוסן נפשי? איך להתגבר על כעס? איך להתמודד עם מצבי קיצון? איך לשלוט ברגשות? ...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?