אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
התמודדות עם בעיות, להתמודד עם בעיות, איך להתמודד עם בריונות, כיצד להתמודד עם התאבדות, איך מתמודדים עם ספקות, התמודדות עם ילדים, להתמודד באנגלית, התמודדות במצבי לחץ, איך מתמודדים עם פחדים, להתמודד עם, התמודדות עם סרטן, התמודדות עם גרושין, התמודדות עם שינויים, התמודדות עם בדידות, איך להתמודד עם האמת, איך להתמודד עם עייפות, איך מתמודדים עם בעיות רעש, איך להתמודד עם הפרעות מהקהל, איך מתמודדים עם קנאה, התמודדות עם כעסים, התמודדות עם קושי, התמודדות עם חרדה אצל ילדים, התמודדות המשפחה עם ילד חריג, פחד קהל התמודדות, מטפל אישי, איך להתמודד עם צירים, איך להתמודד עם ילדים שחזרו בתשובה, איך להתמודד עם קשים, איך להתמודד עם אובדן, איך להתמודד עם קנאה, איך להתמודד עם דיכאון וכעס, אימון עסקי, התמודדות עם רגשות אשם, דרכים להתמודדות עם לחץ, איך להתמודד עם הלבד, התמודדות עם אבטלה, להתמודד, להתמודד עם כישלון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
וכאן נסביר על 2 אסטרטגיות שיווק. ונסביר איך להוזיל את עלות השיווק שלך? ואיך להתמודד עם תחרות שיווקית? ומה לעשות כדי שהמתחרים שלך לא יעתיקו את הפרסומות ואת חומרי השיווק שלך? ואיך לבלוט בשוק תחרותי? ואיך לגרום ללקוח שלך לרצות לצרוך את החומר השיווקי שלך? ואיך לעשות תהליך של בידול לעסק שלך? ועוד.

וראשית נסביר על 2 סוגים של חומרים שיווקיים שהעסק שלך יכול להכין. ונסביר מה ההבדל ביניהם ואיזה סוג של חומרי שיווק הכי מומלץ להכין.

אז ברמת העיקרון חומרי השיווק, הם התכנים שהעסק מכין כדי למשוך לקוחות וכדי להגדיל את הסיכוי שיסגור עסקאות מכירה בפועל. חלק מחומרי השיווק נועדו לחשוף את הלקוח, אל העסק. חלק מחומרי השיווק נועדו לספר ללקוח על המוצר. יש חומרי שיווק שנועדו למתג את העסק, יש חומרי שיווק שנועדו לגרום ללקוח לרצות את המוצר וכולי, בהתאם לצורך של המשפך השיווקי.

וכאשר אנחנו מדברים על חומרי שיווק, לכל חומרי השיווק יש את אותה המהות האחת. והיא להגדיל אצל הלקוח הפוטנציאלי, את הרצון להפוך להיות לקוח משלם. ולא משנה באיזה שלב של המשפך השיווקי נמצא החומר השיווקי, הרי שמטרת החומר השיווקי, היא להגדיל את הרצון של הלקוח, לסגור עסקה.

וצריכים לשים לב שיש 2 סוגים של חומרי שיווק. יש חומרי שיווק שלא מספקים ערך ללקוח ויש חומרי שיווק שכן מספקים ערך ללקוח. ואני אסביר.

אנחנו רוצים לגרום ללקוח לרצות לרכוש מאיתנו. לשם כך נרצה לגרום ללקוח להרגיש שהמותג שלנו הוא הכי טוב, הכי מוצלח, הכי כדאי, הכי מושלם עבורו בהתאם לצרכים של הלקוח. והשאלה היא, איך החומר השיווקי יגרום ללקוח להאמין במוצר שלנו ולרצות לרכוש את המוצר שלנו.

ויש 2 שיטות לדבר הזה. שיטה אחת של מיתוג ושל בניית מותג, תהיה הכנת חומרי שיווק שמהדהדים שוב ושוב ללקוח מסר על המותג. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכבים ואתה רוצה שהלקוחות שלך יבינו שהרכב שלך הוא חוויית השלמות בהתגלמותה, אז תעשה הרבה קמפיינים שאומרים "רכב X הוא השלמות בהתגלמותה" "ככה נראית השלמות כשהיא מתגלה" וכיו"ב.

או במילים אחרות, תחשוב על מה המסר והערך שהיית רוצה שאנשים יחברו למותג שלך, תהפוך את זה לאיזה סלוגן או מסר קצר וסביב המסר הזה תבנה כל מיני קמפיינים ותכנים שיווקיים כאלו ואחרים.

ואת המסר הזה המוצלח והיפה והטוב שבנית, עכשיו תחשוף אותו ללקוחות שוב ושוב. תנסה כמובן להבין היכן נמצאים הלקוחות שלך, שאולי ירכשו ממך את המוצר, תנסה להבין איך הכי נכון להעביר להם את המסר, כמה המותג שלך טוב ומוצלח עבורם. ועכשיו תהדהד להם אותו שוב ושוב בדרכים כאלו ואחרות ובקמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים.

והתהליך הזה, בעיקרון שלו, בנוי מהשלבים הבאים: הגדרת הערך שאנחנו רוצים לחבר במוח של הלקוח, אל המותג. יצירת חומרים שיווקיים כאלו ואחרים לתוך קמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. ועכשיו הדהוד של המסרים האלו שוב ושוב ללקוחות.

מה היתרון של שיטת העבודה הזאת? תשובה: שהיא די פשוטה לביצוע. מגדירים מסר, עושים קמפיין, רוכשים שטח פרסום ומתחילים למתג את העסק.

מה החיסרון של שיטת המיתוג הזאת? תשובה: לשיטה הזאת יש מספר חסרונות. שהעלות של שיטת המיתוג הזאת לאורך זמן, הוא מאוד מאוד גבוה לאורך זמן. ולמה? כי כל הזמן צריכים לרכוש שטחי פרסום לפרסם את העסק שלך, כי השיטה עובדת על הדהוד של מסר שאמור להיכנס לתת המודע של האנשים ואת המסר הזה צריך להדהד שוב ושוב ללקוחות.

בעיה נוספת היא, שכל הזמן צריכים לחדש את הקמפיינים השיווקיים ללקוחות. כי העין של הלקוח מתרגלת למסר השיווקי והלקוח הופך להיות עיוור למסר השיווקי שלך. ואתה כל הזמן צריך לחדש את המסר השיווקי ללקוח שלך, כדי שכל הזמן הלקוח שלך ייחשף לרעיון של איכות העסק שלך. כי אתה לא באמת יכול שוב ושוב להשתמש רק באותו קמפיין. כי הלקוח הופך להיות עיוור ביחס לקמפיין. ולכן יש גם עלות של ייצור קמפיינים שוב ושוב.

בנוסף יש עוד בעיה עם השיטה הנ"ל, והיא שמאחר שהיא מאוד קלה יחסית לביצוע, לכן גם המתחרים שלך יכולים בקלות לעשות את השיטה שלך. אתה לדוגמה תגיד שהרכב שלך הכי מהיר, והם יגידו שהרכב שלהם המציא את המהירות והמתחרה החדש יגיד שהרכב שלו מעבר לכל מהירות והמתחרה החדש יגיד שהוא מעבר למהירות האור וכולי.

במילים אחרות, מאוד קל להמציא מסר, להמציא קמפיין, ולשפוך כסף ולהדהד אותו כמה שיותר פעמים לכמה שיותר אנשים.

כמו כן יש חיסרון נוסף, והוא שכל השוק של המתחרים שלך, כבר כרגע, רווי בקמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. וכולם מספרים כמה הם מוצלחים וכולי. ואם תמציא מסר חדש, מהר מאוד מישהו אחר גם ימציא מסר חדש וכולי. ולכן קשה מאוד ללקוח לקבל החלטה על בסיס של מסר שיווקי כזה או אחר.

במילים אחרות, מצאנו כאן כמה חסרונות בשיטה הזאת. חיסרון 1 - העלות של הפצת ופרסום המסר השיווק. חיסרון 2 - עלות הייצור שכל הזמן צריכים לחדש את תוכן הקמפיין השיווקי. חיסרון 3 - שגם המתחרים שלך יכולים כל הזמן להמציא חומרי שיווק מקבילים שלך ולהתחרות בך. חיסרון 4 - גם השוק הקיים כרגע, רווי במסרים שיווקיים ובקמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים.

ולכן, הדרך הזאת, בטווח הבינוני רחוק, היא בעייתית, מאוד בעייתית. מה שנקרא, דרך קצרה וארוכה. דהיינו, שהיא נראית קצרה אבל באמת היא ארוכה.

אבל יש עוד דרך אחרת, שהיא דרך ארוכה וקצרה, דהיינו, שהיא נראית מאוד ארוכה, אבל באמת היא מאוד קצרה והיא הכנת חומרי שיווק מהסוג הבא, כפי שאני אסביר עכשיו.

הרעיון הוא, לגשת לכל העניין מנקודת מבט אחרת. דהיינו, לא לגשת לתהליך השיווקי מתוך מקום, של מה המסר שאתה רוצה שהלקוח יאמין לגבי המוצר שלך ואז לבנות ולפרסם קמפיין בהתאם, אלא לגשת לעניין מנקודת מבט אחרת, שחושבת על איך אני גורם ללקוח להבין שהמוצר שלי הוא הכי טוב עבורו, ולא באמצעות הדהוד חוזר של מסרים שיווקיים, אלא בדרך אחרת.

שהיא, שאתה לוקח את המוצר שלך ומכין רשימה של פירוט של מה המוצר שלך מספק ללקוח. והרשימה יכולה להתחלק ל 2 חלקים. חלק אחד לפרט ברשימה על המוצר שלך, כל דבר שהמוצר שלך מספק ללקוח באופן כללי, בצורה הכי פשוטה והכי בסיסית שיש. החלק השני יהיה פירוט של ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים שלך. כמה הבדלים? תשובה: כמה שיותר. איזה הבדלים? תשובה: ההבדלים שאתה חושב שיהיו הכי חשובים ללקוח שלך.

או במילים אחרות, שלב ראשון תכין רשימה בסיסית של תכונות ומאפיינים של המוצר / שירות שלך. שלב שני תכין את הרשימה הזאת, עם דגש על הבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים של המוצר שלך.

אז השלב הראשון בתהליך הכנת חומרי השיווק, הוא הכנת רשימה של המאפיינים של המוצר שלך, עם דגש על ההבדלים שבין המוצר שלך לבין מוצרים מתחרים.

השלב השני יהיה, לחשוב, על איך מכינים חומרי שיווק, שמטרתם לא תהיה לשתול ללקוחות מסר בתת מודע באמצעות הדהוד של המסר השיווקי, אלא באמצעות זה שאנחנו נגרום ללקוח שלך להתנסות במוצר שלך ולהרגיש את המוצר שלך, כמה שיותר. רצוי גם באמצעות לספק ערך ללקוח שלך.

דהיינו, נכין חומרי שיווק, שיעזרו ללקוח שלך להתנסות ולחוות את השימוש במוצר שלך. ורצוי באמצעות הכנת חומרי שיווק שיספקו כמה שיותר ערך אמיתי ללקוח שלך. לדוגמה, כתיבת התוכן הזה ממש שאתה קורא כרגע, שהוא גם מספק לקורא ערך אמיתי וגם עוזר לקורא להתנסות בשירות המלא יותר שהוא יכול לקבל בקבלת יעוץ אישי.

ובהקשר הכללי הכוונה היא, שאם לדוגמה אתה מוכר רכבים חדשניים, אז אל תפיק תוכן שיווקי כללי שמספר שהרכב שלך הוא ממציא את הגלגל מחדש, אלא תכין חומרי שיווק שמסבירים וממחישים ללקוח, את האמת, מה באמת הוא מקבל חדשני ברכב שלך, עם דגש על מה שהוא לא מקבל במקומות אחרים.

לדוגמה, תכין סרטונים שממחישים ללקוח שלך, את הקדמה הטכנולוגית האמיתית שיש ברכב שלך. לדוגמה, נניח שיש ברכב שלך מצלמת רוורס מתקדמת ביותר, אז תכין תכנים שיווקיים שימחישו באמת את היתרונות של השימוש במצלמת הרוורס של הרכב שלך. וסתם המצאתי כאן את העניין של מצלמת הרוורס לרכב, אבל בעיקרון אם אתה חושב שהרכב שלך יותר טוב מרכבים אחרים, בחדשנות הטכנולוגית שלו, אז תיצור חומרי שיווק, שימחישו בפועל ללקוח, את החדשנות האמיתית של הרכב שלך, עבור לקוח הקצה של הרכב שלך.

במילים אחרות, אל תסתפק בלהדהד מסר שיווקי שוב ושוב עד שהוא יוטמע במוח של הלקוח שלך, אלא תכין חומרי שיווק, שכאשר הלקוח שלך ייחשף אליהם למגוון שלהם וכולי, אז ממילא הוא ירגיש כלפי המוצר שלך, את מה שאתה רוצה שהוא ירגיש כלפי המותג שלך.

או אם לדוגמה יש לך נגריה, ואתה חושב שאתה יותר טוב מהמתחרים שלך, ברמת הדיוק שאתה מדייק את העבודה שלך, אז תיצור חומרי שיווק שימחישו ללקוח שלך, את רמת הדיוק של איכות העבודה שלך.

אז עד כאן הבנו, שלב 1 להכין רשימת מאפיינים של המוצר שלך, עם דגש לגבי ההבדלים שבין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים של המוצר שלך. שלב 2 להכין תכנים שיווקיים שימחישו ללקוח שלך את ההבדלים שבין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים שלך.

כאשר הרעיון הוא, לתת ללקוח להתנסות במוצר שלך כמה שיותר, ליהנות באמת מהמוצר שלך כמה שיותר, כדי שזה בעצמו יגרום ללקוח שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. והכל כמובן, במידה והמוצר שלך באמת טוב ללקוח.

כי אם אתה נוכל ואתה הולך לשקר את הלקוח שלך, או אם אתה מוכר מוצר די גרוע ושבאמת לא כדאי ללקוח לרכוש את המוצר שלך, גם לא בגלל מחיר זול, אז אולי כן כדאי ללכת על שיטת השיווק של ליצור קמפיין שיווקי ולהדהד שוב ושוב את המסר כנ"ל.

כי אפילו אם אתה מוכר מוצר גרוע, אבל הוא נמכר מתחת למחיר השוק, גם זה יכול להיות יתרון שאפשרי ליצור לו קמפיין שיווקי אמיתי ללקוח. אבל אם אתה מתכנן לרמות את הלקוח, הרי שיותר הגיוני ליצור סתם מסר שיווקי ולפרסם אותו שוב ושוב.

והיתרון הראשון של השיטה שהוצעה עד כה, הוא שבעצם אנחנו נותנים ללקוח להתנסות במוצר בפועל. ואת השיטה הזאת, הרבה יותר קשה למתחרים שלך להעתיק אותך. כי אם אתה באמת מדגים את המהירות של הרכב שלך, הרי שלמתחרים שלך הרבה יותר קשה עד בלתי אפשרי להמחיש באותה צורה, את המהירות של הרכב שלהם, שהוא פחות מהיר משלך במציאות.

במילים אחרות, כאשר הפרסומות מבוססת על מסר שיווקי כלשהו, הרבה יותר קל להעתיק אותו וליצור משהו יותר טוב. אבל קשה עד בלתי אפשרי להעתיק תוכן שיווקי שמתאר מציאות אמיתית והבדל שיווקי ויתרון תחרותי אמיתי שיש במוצר שלך. כך שהמסר השיווקי הזה, הרבה יותר חזק עבור הלקוח, כי הוא פועל בדרך של לתת ללקוח להתנסות במוצר וכולי.

ואני אוסיף, כי אפשרי לתת ללקוח להתנסות במוצר שלך, גם בפועל ממש, לדוגמה נסיעת מבחן ברכב, אבל גם בדמיון. דהיינו, הלקוח יכול להתנסות במוצר שלך, גם בדמיון שלו. לדוגמה אם אתה מוכר חבילת נופש ייחודית איפשהו, אתה יכול לתת ללקוח להתנסות בדמיון שלו בייחודיות של חבילת הנופש שלך, לאו דווקא במציאות, אלא גם בדמיון שלו.

במילים אחרות, אפשרי לתת ללקוח להתנסות במוצר שלך, גם בדמיון שלו, באמצעות המחשה וחומרי שיווק כאלו ואחרים. ולא חייבים שההתנסות של הלקוח במוצר שלך, תהיה ממש במלואה במציאות, אלא גם בדמיון זה מספיק טוב.

וזה הרבה יותר טוב, מאשר להדהד ללקוח איזה סלוגן שיווקי כזה או אחר עם פרסומת יפה כזאת או אחרת וכולי.

ויש כאן עוד רמת איכות של חומרי השיווק, והיא שלא רק שאנחנו נרצה לספק ללקוח חומר שיווקי שיעזור לו להתנסות במוצר שלנו, אלא שאנחנו נרצה לספק ללקוח שלנו ערך אמיתי מהחומר השיווקי שלנו.

דהיינו, עלינו לשאוף לכך שהלקוח לא רק יוכל להתנסות במוצר שלנו באמצעות החומר השיווקי שלנו, אלא שהוא גם יוכל לקבל ערך אמיתי ותועלת אמיתית, מכך שהוא נחשף לחומר השיווקי שלנו.

דהיינו, אם לדוגמה אתה מוכר רכב. וההבדל בינך לבין רכבים אחרים, הוא המהירות של הרכב. אז שלב 1 - הוא להבין את ההבדל בין הרכב שלך לבין רכבים אחרים. שהוא לדוגמה המהירות. שלב 2 - הוא ליצור חומר שיווקי שימחיש כמה שיותר ללקוח את חוויית הנהיגה באמת, ברכב שלך. ולא רק באמצעות סיסמה, אלא באמצעות המחשה של השימוש במוצר שלך.

אבל שלב 3 הוא, שעליך לנסות לחשוב איך אתה יכול ליצור עניין אצל הלקוח, לצרוך את החומר השיווקי שלך, בדרך שמספקת תועלת ללקוח שלך.

ואני אסביר: כאשר לקוח רואה פרסומת, הוא מבין שהפרסומת לא מספקת לו שום ערך, אלא שהוא עובר שטיפת מוח שיווקית, שאמורה לשתול לו במוח את המחשבה שהפרסומת רוצה לשתול לו בתת המודע.

אבל כאשר הלקוח רואה סרטון שממחיש את האיכות האמיתית של המוצר, אז הלקוח מבין שלא רוצים לעשות לו שטיפת מוח, כי באמת מספקים לו מידע אמיתי, שעוזר לו להכיר את המוצר. דהיינו, שהלקוח פחות מרגיש שמנסים למכור לו משהו, אבל הוא מרגיש שהוא יכול להתנסות כרגע במוצר, גם אם רק בדמיון שלו, ולנסות להבין האם המוצר מתאים לו.

אבל בשני המקרים הנ"ל, הלקוח לא מקבל תועלת נוספת מהצפייה בתוכן שלך. כי בשני המקרים הנ"ל הלקוח יכול לחיות די טוב, גם בלי לצפות בתוכן שלך. כי באפשרות הראשונה, מדובר על פרסומת עם מסר שיווקי בלבד. ובאפשרות השניה, מדובר על סרטון שמסביר על המוצר שלך וכולי. אבל בשניהם, הלקוח לא מקבל תועלת אמיתית מצפייה בתוכן השיווקי שלך.

אבל יש אפשרות להפוך את התוכן השיווקי שלך, לתוכן שיווקי שהלקוח שלך ירצה לצרוך אותו, מאחר שהוא עצמו מספק ללקוח שלך ערך כאן ועכשיו. ואיזה ערך זה יכול להיות? תשובה: זה יכול להיות בעיקר ערך של למידה של מידע, באופן כללי, לא רק על המוצר שלך, אלא על העולם באופן כללי.

ואני אסביר: כאשר אתה מספר על האיכות של המוצר שלך, אתה יכול לעשות את זה באמצעות זה שאתה מספר רק על האיכות של המוצר שלך, עם דגש על המוצר שלך. אבל אתה יכול לעשות את זה בתוך זה שאתה עוזר ללקוח להבין על העולם של המוצר שלך באופן כללי ובתוכו אתה מספר על המוצר שלך.

נניח שאתה הנגר הכי טוב שיש, אז אתה יכול לעשות תכנים שמסבירים ללקוחות שלך על שיטות עבודה שונות ועל איכות עבודה וירידה לפרטים באיכות העבודה בכל מיני דברים שקשורים לנגרות. ותוך כדי, להסביר שהמוצר שלך יש בו איכות כזו או אחרת.

או לדוגמה במקרה של הרכב, תסביר ללקוח על כל מיני סוגים של בטיחות של הרכב, על סוגים של בטיחות של כריות אוויר לדוגמה, ואז תסביר על איך הכרית אוויר שאצלך ברכב, יותר טובה מאשר ברכבים אחרים.

וזה בעצם אומר, שבתוך התוכן השיווקי שאתה מעביר ללקוח על המוצר שלך, אתה מספק ערך אמיתי ללקוח שלך, באמצעות זה שאתה מעשיר את העולם של הלקוח שלך, במידע כללי, שאינו קשור רק למוצר שלך.

ואם לדוגמה אתה מוכר בית עם איטום מיוחד, אז כנראה שהלקוח שלך יהיה זה שחשובה לו גם שיטת האיטום הזאת. ולכן תפיק חומר שיווקי שמדבר על שיטות איטום שונות וכיו"ב, ותסביר על שיטת האיטום שלך. ואם אתה מוכר בית עם תכנון אדריכלי מאוד מיוחד, אז תסביר על נושא של תכנון אדריכלי, ועל הדרך תסביר על שיטת התכנון האדריכלי שלך.

במילים אחרות, תנסה לחשוב על איך אתה יוצר תכנים שיווקיים, שהלקוח שלך ירצה לצרוך אותם ושאולי אפילו הוא ירצה להפיץ אותם הלאה לחברים שלו, שכך על הדרך אתה גם מוזיל את עלויות השיווק שלך וגם מגיע יותר מהר ללקוחות פוטנציאלים שלך, כי הלקוח שלך, שמתעניין בתוכן שלך, כנראה ישלח את התוכן, למי שהוא עצמו חושב שרלוונטי התוכן שלך וכולי.

וכך בעצם אתה יוצר תוכן שיווקי, שהוא נפרד ושונה בתוך הנוף של ערמות הפרסומות שהלקוח נחשף אליהן. התוכן השיווקי שלך, הלקוח ירצה לצרוך אותו, עבור עצמו, גם בלי קשר אליך. יתכן גם שהלקוח ירצה שוב ושוב לצפות באותו התוכן השיווקי, יותר מכל פרסומת אחרת, שרוצים רק לדלג עליה. התוכן עצמו הרבה יותר קשה להעתקה על ידי המתחרים שלך. הוא משדר יותר אמינות, כי הוא משקף משהו אמיתי על המוצר שלך. הוא פחות מכירתי, כי הוא שיווק באופן עקיף, שאז הלקוח מסיר את המגננות שיש לו כאשר הוא צורך תוכן שיווקי רגיל, שהוא אוטומטית שם לעצמו מסנן נגד שכנוע של פרסומות וכולי.

במילים אחרות, הדרך הארוכה אבל הקצרה, היא להכין רשימה של הבדלים בין המוצר שלך למוצרים אחרים. ולהכין חומרי שיווק על בסיס ההבדלים האלו, זה העיקר. כאשר צריכים לנסות להכין חומרי שיווק, שגם יספקו ערך אמיתי של למידה והעשרה ללקוח שלך, שהוא מעבר לסרטון תיעודי על המוצר שלך. שהלקוח יקבל ערך אמיתי מחומרי השיווק שלך ושהוא ירצה גם להפיץ אותם הלאה לחברים שלו.

בדרך הזאת, איכות חומרי השיווק עולה באופן דרמטי ועלות השיווק בטווח הבינוני והרחוק יורדת, ואיכות המשפך השיווקי עולה, ואיכות מסע הלקוח עולה, וככה מגיעים יותר טוב ללקוחות פוטנציאלים, כי התוכן מפיץ את עצמו גם בצורה ויראלית ובלי תשלום, לאנשים שמתעניינים בתחום וכולי, והצורך לרכוש כל הזמן שטחי פרסום יורדת, כי בתכנים מהסוג הזה, צריך פחות פרסום ממומן, פרסום בתשלום, כי התוכן יכול להפיץ את עצמו באופן ויראלי לאורך זמן, בחינם וכולי.

בנוסף, חומרי שיווק שכאלו, מוזילים כמובן גם את עלות תהליך המכירה. כי הם בעצם עזרי מכירה למחלקת המכירות. והם בעצמם סוכני המכירות שלך, באופן דיגיטאלי, בלי עלות של אנשי מכירות ששוב ושוב צריכים להסביר הסברים ללקוח וכולי.

וכל מה שאמרתי עד כה, רלוונטי בעיקר אם באמת יש לך מוצר יותר טוב מאשר המוצרים המתחרים שלך, באופן יחסי כמובן. כי המפלט של הנוכל, זה להכין פרסומת שאומרת שהוא מוצלח, כי אין לו אפשרות אחרת להכין פרסומת אחרת. אבל אתה יכול לתת ערך אמיתי ללקוח שלך ותוך כדי זה לשווק לו את המוצר שלך.

לסיכום: תשקיע בלהכין חומרי שיווק טובים ולאורך זמן תקטין את עלות השיווק ואת עלות תהליכי המכירה וכולי.
רגשות אשמה, איך להתמודד עם רגשות אשמה? איך לא להרגיש אשמה? איך לא להאשים את עצמי? איך לא לשנוא את עצמך? איך לקבל את עצמך? לא יכולתי או לא רציתי, חוסר יכולת או חוסר רצון, אין בחירה או יש בחירה, איך להסיר אחריות? לקיחת אחריות
רגשות אשמה, איך להתמודד עם רגשות אשמה? איך לא להרגיש אשמה? איך לא להאשים את עצמי? איך לא לשנוא את עצמך? איך לקבל את עצמך? לא יכולתי או לא רציתי, חוסר יכולת או חוסר רצון, אין בחירה או יש בחירה, איך להסיר אחריות? לקיחת אחריות
...אחרת, הרי שאין סיבה להאשים את עצמו. לדוגמה, אם אדם הגיע לפשיטת רגל כי נאלץ לקחת הלוואה בשוק האפור, הוא צריך לבדוק האם הייתה לו ברירה אחרת. אם הוא מבין שבאמת לא הייתה ברירה - אין לו סיבה להרגיש אשם. כיצד לבדוק אם הייתה בחירה חופשית? כאשר מנתחים רגשות אשמה, יש לפרק את המקרה לשלבים: - מהו המעשה שבעקבותיו נוצרה האשמה? - האם ניתן היה לפעול אחרת? - האם חוסר המודעות או ההבנה של ההשלכות השפיעו על ההחלטה? לדוגמה, אם אדם לקח הלוואה יקרה ולא הבין את הסיכונים, נשאל: - האם יכולת להבין את הסיכון? - אם לא יכולת...
חוסר מודעות, התמודדות עם הסביבה, לשכנע אנשים, פוביה מג'וקים, פחד מג'וקים, לרצות את החיסרון
חוסר מודעות, התמודדות עם הסביבה, לשכנע אנשים, פוביה מג'וקים, פחד מג'וקים, לרצות את החיסרון
...טובות, או למעשה, כולן שוות מבחינתו, כי הן כולן מגיעות מאותו מקום שלם ושלם בעצמו. אדם שיבין זאת כבר לא ירגיש שחסר לו דבר, והוא לא יחווה עוד ראש בקיר. סיכום עיקרי הנקודות שאליעד כהן הסביר: הבעיה האמיתית נמצאת באדם שמרגיש את הקושי, ולא באנשים אחרים. שכנוע אחרים לעולם לא יביא לפתרון אמיתי של הבעיה. אדם תמיד יהיה בצמצום ולכן תמיד ימצא בעיה נוספת. הבנת הסיבות לצמצום היא הדרך היחידה לפתור באמת את הבעיה. הפתרון הפנימי תקף גם להתמודדות עם פוביות ופחדים שונים, כמו פחד מגוקים. צריך להפנות את החקירה גם פנימה...
פנטזיות בריחה, לטוס להודו, רוצה להיות שם, להחליף מקום עבודה, להתפטר מהעבודה, האם יש בעיה, אולי אין בעיה, שחרור רגשי, להפסיק לסבול, איך להיות מאושר, אושר בחיים, פתרון בעיות, להתאבד, להתמודד
...לאדם שגר בפריז ומתרגל לנוף, וכעבור זמן הנוף כבר לא מספק לו את אותה תחושת סיפוק, ומכאן שפנטזיית הבריחה אינה הפתרון. מדוע אנשים חושבים שיהיה טוב יותר במקום אחר? אליעד מסביר שהסיבה המרכזית שפנטזיית הבריחה מופיעה היא תחושת חוסר שביעות רצון מהמציאות הנוכחית, ומחשבה שאם משהו חיצוני ישתנה, המצב הפנימי ישתפר. האדם, כמו במקרה של האישה שמדברת על הודו, מדמיין חיים ללא עבודה, ללא תשלומי ארנונה, חיים חופשיים מדאגות כלכליות ויום - יומיות. אבל זו אינה מציאות אמיתית אלא רק חלום זמני. למה קשה לעזוב עבודה קשה ולא...
לשכוח את האקסית, האם באמת אפשר להוציא את האקסית מהראש? האם אפשרי לשכוח לגמרי את האקסית? האם אפשרי למחוק לגמרי את האקסית? האם אפשר לא להתגעגע לאקסית? האם אפשר למחוק לגמרי את הזיכרון מהאקסית? זיכרונות מהאקסית
לשכוח את האקסית, האם באמת אפשר להוציא את האקסית מהראש? האם אפשרי לשכוח לגמרי את האקסית? האם אפשרי למחוק לגמרי את האקסית? האם אפשר לא להתגעגע לאקסית? האם אפשר למחוק לגמרי את הזיכרון מהאקסית? זיכרונות מהאקסית
...או למחוק אותה לגמרי מהזיכרון. התשובה, על פי אליעד, אינה פשוטה. האם אפשר למחוק את הזיכרונות הטובים מהאקסית? התשובה המיידית היא שלא ניתן למחוק את הזיכרונות הטובים באופן מוחלט, בדיוק כפי שאדם רעב לא יכול להפסיק לחשוב על אוכל כל עוד הוא לא אוכל. המחשבות חוזרות כי קיים חוסר. באותה מידה, הזיכרונות הטובים על האקסית ימשיכו להופיע כל עוד האדם לא משיג את התחושות הטובות האלה במקום אחר. הדרך היחידה לשכוח את הדברים הטובים עם האקסית היא להכין רשימה של כל התחושות והדברים החיוביים שהיו בקשר איתה, ולנסות להשיג אותם...
קורונה ודיאטה, קורונה והשמנה, קורונה ושמירה על המשקל, איך לשמור על המשקל בסגר הקורונה? איך לא לעלות במשקל בתקופת הקורונה? איך לא להשמין בסגר הקורונה? איך להתמודד עם אכילה רגשית? איך להפסיק התמכרות לאכילה? תזונה נכונה
קורונה ודיאטה, קורונה והשמנה, קורונה ושמירה על המשקל, איך לשמור על המשקל בסגר הקורונה? איך לא לעלות במשקל בתקופת הקורונה? איך לא להשמין בסגר הקורונה? איך להתמודד עם אכילה רגשית? איך להפסיק התמכרות לאכילה? תזונה נכונה
...הספורט שנעשה. אמנם פעילות גופנית היא חיובית ומומלצת, אך אם לא אוכלים נכון, משמינים, ללא קשר למאמץ הגופני. חשוב להבין שהשמנה היא לא תוצאה של חוסר פעילות גופנית בלבד, אלא אם אוכלים יותר ממה שהגוף מוציא, אז בהחלט נצבור עודפים. למה לא מספיק רק להתאמן? אחת הסיבות המרכזיות לכך שאין זה מספיק רק להמליץ על פעילות גופנית כדי למנוע השמנה, היא שהתמודדות עם ההשמנה היא הרבה יותר מורכבת מההמלצה הכללית תתאמן. רוב האנשים בבתים בזמן הקורונה מוצאים את עצמם אוכלים מתוך שעמום או כדי להתמודד עם רגשות לא נעימים. ההמלצה...
זיכרון טראומטי זוגי, איך מישהו יוצר טראומה? איך מישהו יוצר זיכרון שלילי? למה שמישהו יצור לעצמו זיכרון שלילי? למה שמישהו יצור לעצמו פוסט טראומה? לשנוא את האקסית, שנאת האקסית, להאשים את האקס, איך לשכוח את האקס? געגוע לאקסית
זיכרון טראומטי זוגי, איך מישהו יוצר טראומה? איך מישהו יוצר זיכרון שלילי? למה שמישהו יצור לעצמו זיכרון שלילי? למה שמישהו יצור לעצמו פוסט טראומה? לשנוא את האקסית, שנאת האקסית, להאשים את האקס, איך לשכוח את האקס? געגוע לאקסית
...עליו ללמוד להרגיש טוב עם עצמו גם ללא תלות בגורמים חיצוניים. ללמוד להיות מאושר לבד, ללא תלות בזוגיות. לא להאדיר קשרים רומנטיים כדבר הכי טוב שקרה לי בחיים. לא לשקר לעצמו שהעבר היה רע רק כדי להפסיק להתגעגע. לקבל את המציאות כפי שהיא, בלי לעוות את הזיכרונות לטובה או לרעה. סיכום אדם שיודע להרגיש טוב לבד לא צריך לסלף את העבר כדי להתמודד עם ההווה. הוא מסוגל לזכור גם חוויות טובות ולומר: היה טוב אז, אבל טוב לי גם עכשיו. אנשים שמתקשים בכך יוצרים לעצמם טראומות וזיכרונות שליליים, גם אם במציאות היה להם טוב. למידע...
הצבת אתגרים, להציב אתגרים, התמודדות עם אתגרים, להשיג בחורות, בחורה מאתגרת, הכרויות, משחק בין המינים, מטרות ויעדים, טיזינג, משחקים במערכות יחסים, עם או בלי מורה רוחני, ריגוש במערכת יחסים
הצבת אתגרים, להציב אתגרים, התמודדות עם אתגרים, להשיג בחורות, בחורה מאתגרת, הכרויות, משחק בין המינים, מטרות ויעדים, טיזינג, משחקים במערכות יחסים, עם או בלי מורה רוחני, ריגוש במערכת יחסים
...לטפס באוויר לירח? אה אז אתה לא יכול לטפס איפה שאתה רוצה. ש: בסדר אבל זה עדיין כאילו עוד הפעם יש דברים ש... אליעד: בסדר זה קשור לאשליה, לחנופה שדיברנו קודם אתה משקר את עצמך, אתה מחמיא לעצמך מחמאת שקר, אתה בונה לעצמך מחמאות לעצמך ומשקר את עצמך מחמאות שאתה משקר את עצמך, אוקי תמשיך. ש: אז כמו נגיד סתם אני אתן לך דוגמה של הבן אדם שרוצה לטפס לאוורסט נגיד אז הוא רוצה להגיע לפסגה, לפסגת ההר אז אם תיקח אותו נגיד עם מסוק תשים אותו שם אז כאילו תמלא לו את הרצון להגיע לפסגה אבל הוא יגיד לך אז לא אני רוצה אתגר...
טיפול בטראומה, חרדת קהל, פחד קהל, בלק אווט, חישכון, התמודדות עם כישלון, פחד מכישלון, מפחד להיכשל, חרדת במה, פחד במה, פוסט טראומה, פחד פוסט טראומטי, טיפול בפחד, טיפול בחרדה
טיפול בטראומה, חרדת קהל, פחד קהל, בלק אווט, חישכון, התמודדות עם כישלון, פחד מכישלון, מפחד להיכשל, חרדת במה, פחד במה, פוסט טראומה, פחד פוסט טראומטי, טיפול בפחד, טיפול בחרדה
...פלוס כרגע אתה מבין שאולי לא תצליח, שניהם ביחד מחייב את זה שתפחד מכישלון ולכן אם אתה רוצה פחות לפחד מכישלון או לא לפחד מכישלון יש לך שתי אפשרויות, אפשרות אחת זה לחשוב שאתה פחות אכפת לך אם תיכשל או תצליח, אפשרות שניה לחשוב שיש פחות סיכוי שתיכשל ויש יותר סיכוי שתצליח. אם תעשה את אחד משני אלה פחות תפחד אם לא תפחד אותו דבר זה הכל. להגיד אני מפחד בגלל מה שהיה זאת לא האמת, אתה מפחד בגלל שכרגע אתה לא רוצה להיכשל וכרגע אתה חושב שיש אפשרות שתיכשל זאת הסיבה שאתה מפחד זה לא קשור לעבר. ש: השאלה שלי היא קצת אחרת...
איך לגרום למישהו לא לשקר לך? איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לגרום למישהו לדבר איתך בכנות? איך לגרום למישהו להודות בבגידה? איך לגרום למישהו להודות בגניבה? איך לגרום למישהו להודות בטעות? איך למנוע ממישהו להסתיר ממך מידע? איך לחקור עובד? איך לגרום לילד לא לשקר? לספר לך את האמת, לגלות לך את האמת, לומר לך את האמת
...השני יחשוב, שיצאו לו, מכך שהוא יאמר לך את האמת. ואז ממילא, אתה מגדיל את הסיכוי, לכך שלא ישקרו לך ולכך שיאמרו לך את האמת. ובאופן כללי אפשרי לומר, שלפעמים האדם חושש לומר את האמת, כי הוא חושב שלא יאהבו אותו בצורה כלשהי, אם הוא יאמר את האמת. ולכן, הדרך לגרום למישהו לספר את האמת במלואה, היא רק על ידי זה שהוא יבין שאוהבים אותו באמת, כפי מה שהוא וללא שום תנאי. וכאשר האדם מבין שאוהבים אותו, גם בלי קשר למה שקרה, על ידי זה הוא מרגיש בנוח לספר את האמת. כי לספר את האמת, גורם לאדם להרגיש הרבה יותר טוב, מאשר...
וורקוהוליזם / Workaholic / עבודה כפייתית - איך להתמודד עם התמכרות לעבודה?
...רצויים = העבודה מספקת לאדם אהבה, מפלט, מקום לברוח אליו. 2 - העבודה מאפשרת לאדם להתמודד עם נושאים רצויים = יצירתיות אין סופית, ריגוש מתמיד. בכל מקרה, מי שמעוניין לאפשר לעצמו ליהנות ממגוון רחב יותר של אפשרויות בחיים ולא להתעסק בעבודה כל הזמן, עליו לנסות לאתר את הצרכים הרגשיים שהעבודה מספקת לו. הוורקוהוליק מרגיש טוב יותר בעבודה מאשר במקום אחר. על האדם לנסות להבין את הסיבה שבגללה העבודה גורמת לו להרגיש טוב. רק אחרי שהאדם מבין מדוע העבודה גורמת לו להרגיש טוב, רק לאחר מכן הוא מסוגל להשתחרר ממנה. כאשר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להתמודד ולהצליח בחיים הטובים - הספר על: איך לפתור בעיות ולהתמודד בהצלחה, איך להתמודד עם בעיות, פתרון בעיות, התמודדות עם כל בעיה בחיים, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות ועוד...

רוגע ושקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם בעיות, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך לפתור בעיות ולהתמודד בהצלחה, איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Coping.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פתירת בעיות, פותר בעיות, קואצ'ר ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Coping.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1406 שניות - עכשיו 13_08_2025 השעה 21:31:14 - wesi16