אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיחת שימוע - הכנה לשיחת שימוע, למה רוצים לפטר אותי? למה זימנו אותי לשיחת שימוע? איך להתמודד עם שיחת שימוע? מה לומר בשיחת שימוע? האם יש סיכוי בשיחת השימוע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
התמודדות עם בעיות, להתמודד עם בעיות, התמודדות עם אלימות מילולית, איך להתמודד מול דמיונות, התמודדות עם לחץ בראיון עבודה, איך להתמודד עם עצלנות, התמודדות עם לחץ חברתי, איך להתמודד עם כישלון, התמודדות עם כעסים, איך להתמודד עם ביקורת עצמית, איך להתמודד עם שינויים, התמודדות עם מוות של מישהו קרוב, איך מתמודדים עם בעיות שינה וקנאה אצל ילדים, דרכים להתמודד עם פרידה, איך להתמודד עם געגוע, התמודדות עם אובדן אצל ילדים, כיצד להתמודד עם אכזבות, התמודדות עם חרדה, מאמן אישי, התמודדות עם קשיים בעבודה, איך להתמודד עם פרידה מבת זוג, התמודדות עם חרדה חברתית, איך להתמודד עם גירושין, איך מתמודדים עם פרידה, להתמודד עם חרדה, התמודדות, התמודדות עם ילדים מתבגרים, התמודדות עם אובדן אם, איך להתמודד עם כבוד, איך להתמודד עם פיטורים, התמודדות עם נדודי שינה, איך להתמודד עם עצבים וחוסר סבלנות, איך מתמודדים עם לחץ, התמודדות עם לחץ בעבודה, התמודדות עם אח חדש, להתמודד עם מצבי רוח, איך מתמודדים עם פחד, התמודדות עם לחצים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שיחת שימוע - הכנה לשיחת שימוע, למה רוצים לפטר אותי? למה זימנו אותי לשיחת שימוע? איך להתמודד עם שיחת שימוע? מה לומר בשיחת שימוע? האם יש סיכוי בשיחת השימוע? האם השימוע הוא בנפש חפצה? למה רוצים לפטר אותי? שיחת שימוע לפני פיטורים, פיטורים בעקבות החלפת מנהל חדש, למה המנהל החדש לא מרוצה ממני? מהי הגדרת התפקיד שלי בחברה? התמודדות עם שיחת שימוע, הכנה לשיחת שימוע, איך להתכונן לשיחת שימוע? מה לומר בשיחת שימוע?
כיצד להתמודד עם שיחת שימוע בעבודה עקב טענות לחוסר מוטיבציה?

עובד הייטק, שנמצא בחברה כבר הרבה שנים וזכה לשבחים בעבר, זומן לשיחת שימוע עם מנהל חדש שהחליף את מנהלו הקודם. בשיחה מפורטת של העובד עם אליעד כהן, עלו מספר נקודות קריטיות להתמודדות יעילה עם המצב, כולל גישה נכונה, שאלות שיש לשאול במהלך השימוע, ואיך להתמודד באופן מקצועי מול הטענות שהועלו.

האם באמת מדובר בבעיה של חוסר מוטיבציה?

ראשית, חשוב להבין ש"חוסר מוטיבציה" הוא פירוש ולא עובדה. אליעד מדגיש כי כאשר המנהל החדש אומר שהעובד "לא מספיק מוטיבטיבי", יש לברר מהן ההוכחות לכך. למשל, אם המנהל טוען שפרויקטים מתעכבים, חשוב לשאול ספציפית מדוע הם מתעכבים ולא להסכים מיד לטענה כללית של חוסר מוטיבציה. צריך לברר האם הפרויקטים מתעכבים בגלל עומס, בעיות טכניות, או סיבות אחרות.

אליעד ממליץ לשאול בשימוע:
  • מהן הדוגמאות הספציפיות שגרמו לך לחשוב שאין לי מוטיבציה?
  • האם אתה חושב שהבעיה היא חוסר רצון שלי להצליח, או שאולי אני פשוט לא מבין את הציפיות שלך בצורה נכונה?
איך להתמודד עם התחושה שהמנהל מתנכל אישית?

העובד מרגיש שהבעיה היא אישית כיוון שבעבר המנהל הקודם היה מרוצה. אליעד מסביר שאסור להניח זאת מראש. העובדה שהמנהל החדש לא מרוצה לא בהכרח אומרת שמדובר בהתנכלות אישית. יכול להיות שהמנהל החדש פשוט מצפה לדברים אחרים בתפקיד.

אליעד ממליץ לעובד לשאול:
  • האם אתה חושב שיש אי הבנה בינינו לגבי מה שנדרש ממני בתפקיד?
  • מה השתנה בתפקיד מאז שהייתי עובד מוערך למצב הנוכחי?
מהי הדרך הנכונה להתכונן לשיחת שימוע?

אליעד ממליץ לא להיכנס לשיחת השימוע בעמדה מתגוננת או התקפית, אלא לנהל אותה באופן ענייני ומקצועי. במקום להאשים או להתגונן, על העובד לנסות להבין מה עומד מאחורי הטענות ולשאול שאלות ענייניות.

לדוגמה, במקום לשאול "מה מצופה ממני?" (שיכול להעיד על פסיביות), עדיף לשאול:
  • איך אתה רואה את הגדרת התפקיד שלי כיום?
  • איזה פעולות לדעתך אם אבצע יגרמו לחברה להצליח יותר?
חשוב להפגין בשיחה מוכנות להשתפר, ולנסות ליצור שיח ברור יותר סביב מהות התפקיד והציפיות.

מה אם העובד מרגיש שאין הגדרה ברורה של התפקיד?

אליעד מזהיר מהתעקשות על "הגדרה מדויקת" של התפקיד, במיוחד ככל שהתפקיד בכיר יותר. התעקשות כזו עלולה להתפרש כחוסר נכונות לקחת אחריות ולהוביל. עדיף להתנסח בצורה יוזמת וחיובית, למשל:
  • "הייתי רוצה להבין טוב יותר איך אוכל לממש את הפוטנציאל שלי ולתרום יותר להצלחת החברה."
  • "אני מבין שככל שהתקדמתי מצופה ממני להגדיל ראש, אשמח להבין באילו תחומים אתה מצפה לכך במיוחד."
האם יש מקום להזכיר את העלות הכלכלית של פיטורי עובד ותיק?

אליעד מציע שהעובד יזכיר באופן מתון ואסטרטגי כי להחליף עובד ותיק, שכבר בקיא במערכות של החברה, זו עלות גבוהה. הוא מציע לעובד לומר:

"אני כבר הרבה שנים בחברה ומכיר היטב את המערכות. להביא עובד חדש ולהכשיר אותו ייקח הרבה זמן וכסף. אולי כדאי שננסה לתאם בינינו מחדש ציפיות לפני שתחליטו על סיום העסקה."

כיצד לנהל את השיחה עצמה?

אליעד מציע לפתוח את השיחה בצורה כזו:
  • "אני רוצה להבין באופן ענייני מה בדיוק הסיבות לשימוע, ואיך אוכל להשתפר ולתרום יותר להצלחה של החברה."
  • "חשוב לי להבין האם יש משהו ספציפי בהתנהלות שלי שגורם לכם להרגיש שאין לי מוטיבציה."
אם המנהל עונה בצורה כללית, אליעד מדגיש שחשוב להתעקש על דוגמאות ספציפיות ולשאול שאלות ממוקדות, כמו:
  • "האם תוכל לתת דוגמה למקרה ספציפי שבו הרגשת שלא הייתי מספיק מעורב או אכפתי?"
  • "אם אני אשנה את הפעולות האלה ואלה, האם לדעתך זה יענה על הציפיות שלך?"
האם לערב גורמים נוספים כמו מנהל קודם או HR?

אליעד ממליץ לעובד לשקול להזמין לשימוע את המנהל הקודם, שהכיר את העבודה שלו היטב ויכול לתת נקודת מבט נוספת. בנוסף, ניתן לערב גורמי HR לפני השימוע או אחריו, בגישה חברית, ולהבהיר להם שהעובד מעוניין להבין לעומק את הסיטואציה ולפתור את הבעיות בצורה טובה לחברה.

איך להגיב אם נראה שההחלטה לפטר כבר התקבלה?

גם במקרים שבהם נראה שההחלטה כבר "סגורה", אליעד מזכיר שישנם מקרים בהם עובדים הצליחו לשנות את ההחלטה לאחר שהפגינו נכונות אמיתית לשינוי. הוא ממליץ שהעובד יראה נכונות לתקופת ניסיון מוגדרת או לבחון אפשרות להישאר בתפקיד אחר בחברה, גם אם ההחלטה לפיטורים כבר כמעט סופית.

איך להתנהל מול המנהל החדש לאחר השימוע?

בין אם השימוע יסתיים בהצלחה או יוביל להחלטת פיטורים, חשוב שהעובד ייזום תקשורת טובה יותר מול המנהל החדש. אליעד ממליץ:
  • ליזום פגישות עדכון תקופתיות.
  • לשאול את המנהל כיצד הוא מעדיף להתנהל בתקשורת איתו.
  • להראות נכונות להשתפר ולקבל פידבק מתמיד.
איך להתכונן רגשית לשימוע?

אליעד מזכיר כי חשוב להגיע רגועים, להבין שזה חלק מתהליך מקצועי ולא להתייחס לזה כאל משהו אישי. ככל שהגישה תהיה עניינית, כך יהיה סיכוי טוב יותר להגיע לפתרון חיובי.

מה המסר העיקרי שעל העובד להעביר בשימוע?

בסופו של דבר, המסר המרכזי הוא:
  • "אני רוצה להצליח, אני רוצה שהחברה תצליח, ואני פתוח לשנות ולהשתפר."
  • "בואו נבין יחד מה בדיוק הציפיות ונראה איך אפשר לעמוד בהן."
באמצעות גישה זו, העובד יוכל לשפר משמעותית את סיכוייו להשפיע לטובה על תוצאות השימוע.

כיצד התנהלה שיחת השימוע בפועל ומה המלצות אליעד כהן להמשך ההתמודדות?

בשיחה נוספת בין העובד לבין אליעד כהן, העובד תיאר את מהלך שיחת השימוע עצמה ואת השיחות שקיים לפני ואחרי עם גורמים נוספים בארגון. אליעד המשיך לתת המלצות והסברים על הדרך הנכונה להתנהלות מקצועית ויעילה מול מנהליו.

מה היה בשיחת השימוע בפועל?

בשיחת השימוע, העובד ניסה לפתוח באופן חיובי ולבקש הבהרות מקצועיות לגבי הציפיות ממנו. הוא שאל שאלות ממוקדות, כגון:
  • מה בדיוק היו הציפיות ממני שלא מילאתי אותן?
  • כיצד אתה רואה את התפקיד שלי, והאם קיימים פערים בין הציפיות שלך לבין התפקוד שלי בפועל?
  • האם אתה יכול לתת דוגמה ספציפית שמראה על חוסר מוטיבציה או אי - עמידה בציפיות?
המנהל השיב לו באופן כללי ולא סיפק תשובות ממוקדות או דוגמאות קונקרטיות, וטען בין היתר כי העובד לא יזם מספיק. העובד נתן דוגמה מהשיחה על כך שהמנהל טען שהיה נושא שלא קודם על ידי העובד במשך שבועיים, אך כאשר העובד שאל האם הסיבה לכך היא חוסר מוטיבציה, המנהל לא ענה בצורה חד - משמעית ואמר שהעובד צריך לענות בעצמו.

העובד הרגיש במהלך השיחה כי כאשר שאל שאלות טובות ומדויקות, המנהל שתק, שינה נושא, או חזר על טענות כלליות, דבר שעורר אצלו תחושה שאולי ההחלטה לפטר כבר התקבלה, או שישנם מניעים אחרים שלא נאמרים במפורש.

מה המליץ אליעד כהן לעשות לאחר השימוע?

אליעד הדגיש כי גם אם נראה שההחלטה כמעט סגורה, עדיין ניתן להשפיע עליה או לפחות להבין טוב יותר את המניעים מאחוריה. הוא הציע לעובד:
  • לבקש ישירות מהמנהל להגדיר את סדרי העדיפויות מחדש ולא רק לשאול מה מצופה ממנו באופן כללי.
  • להבהיר כי הפער בין העובד למנהל הוא בנושא התיעדוף ולא ברצון או ביכולות. יש לומר במפורש: "ברור שאני זה שאמור להחליט איך לעשות את העבודה, אבל חשוב לי שתגדיר את התיעדוף"...
מה לעשות כשמנהל חדש מזמן עובד לשימוע בטענה של חוסר מוטיבציה?

בשיחה בין אליעד כהן לעובד הייטק ותיק, אשר זומן לשימוע לאחר מספר שנות עבודה בעקבות טענות לחוסר מוטיבציה, נידונו לעומק שלל רעיונות, אסטרטגיות ודגשים חשובים בנוגע להתמודדות עם שיחת שימוע מהסוג הזה. השיחה עסקה גם במישור הרגשי והתחושתי וגם בכלים פרקטיים, תוך התבוננות על השימוע כנקודת מבחן מקצועית ולא אישית.

האם הטענות נגד העובד הן אישיות או מקצועיות?

נקודת המוצא הייתה התחושה של העובד כי מדובר בפגיעה אישית מצד המנהל החדש. אליעד מבהיר שלא ניתן לקבוע בוודאות שמדובר בטענה אישית. גם אם המנהל הקודם היה מרוצה, ייתכן שהמנהל החדש מצפה לדברים אחרים. זו לא בהכרח הוכחה לכך שהביקורת אינה מקצועית. אליעד מציע להטיל ספק בהנחות: גם אם העובד מרגיש שזה אישי, עליו לבדוק האם מדובר בתחושת בטן או בעובדות ממשיות.

איך נכון לגשת לשימוע?

אליעד ממליץ לא להיכנס לשימוע בגישה של מגננה או האשמה. יש להתייחס לביקורת בצורה עניינית ולשאול את המנהל שאלות פתוחות שיעזרו להבין מה בדיוק חסר בתפקוד.

הוא מציע לשאול:
  • מה בדיוק ציפית שאני אעשה ולא עשיתי?
  • מה לדעתך האינדיקציות לכך שאני לא עושה את התפקיד כמו שצריך?
  • אם היית מגדיר את התפקיד שלי - איך היית מנסח אותו?
  • מה לדעתך אני יכול לעשות אחרת כדי שהחברה תצליח יותר?
איך להתמודד עם טענות כלליות כמו "חוסר מוטיבציה"?

טענות מסוג "חוסר מוטיבציה" אינן עובדות אלא פרשנויות. אליעד מדגיש שחשוב לבדוק:
  • האם יש אינדיקציות ממשיות לחוסר מוטיבציה?
  • האם העובד לא פעל במרץ, או שמדובר באי - הבנה של מהות התפקיד?
למשל, אם הטענה היא שהפרויקטים תקועים, יש לברר:
  • מה הסיבה לכך - עומס? אילוצים טכניים? בעיות צוותיות?
  • האם מדובר בתחושת המנהל או בנתונים מדידים?
האם לדרוש הגדרה ברורה של התפקיד?

אליעד ממליץ לא להיתפס לשאלה של "מה מצופה ממני?", כי זו שאלה שמתאימה לעובדים בתחתית ההיררכיה. ככל שהתפקיד בכיר יותר, כך מצפים מהעובד להבין בעצמו את תחומי האחריות. עדיף לשאול:
  • איך לדעתך אני יכול לממש את הפוטנציאל שלי בצורה טובה יותר?
  • איזה פעולות לדעתך יביאו את החברה להצלחה רבה יותר?
איך לבחון האם מדובר בחוסר התאמה לתפקיד או חוסר רצון?

במקום להגיב באמירות כמו "אבל אני כן רוצה שהחברה תצליח", עדיף לשאול:
  • האם לדעתך אני לא רוצה להצליח, או שאני פשוט לא מבין מה מצופה ממני?
  • האם הבעיה לדעתך היא חוסר רצון או חוסר הבנה?
אליעד מדגים שאם הוא היה יועץ של המנהל החדש שרוצה לפטר את העובד, הוא היה מתחיל בברור הציפיות: "איך אתה רואה את התפקיד של העובד?", "האם העובד מבין מה אתה מצפה ממנו?"

כיצד להתנהל מבחינת תקשורת עם המנהל החדש?

העובד מודה שאינו יוזם מספיק שיחות עם המנהל החדש. אליעד מציע:
  • להתחיל לשתף אותו בעדכונים יזומים
  • ליזום שיחות סיכום או עדכון תקופתיות
  • לשאול אותו ישירות כיצד הוא מעדיף שתנהלו מולו
הדגש הוא להראות שינוי, מעורבות, רצון ללמוד ולהשתפר.

איך להתמודד עם ההבדלים בין המנהל הקודם לחדש?

אליעד מציין שלא ניתן לצפות שהמנהל החדש יחשוב או יתנהל כמו הקודם. גם אם בעבר קיבלת שבחים, ייתכן שכעת יש ציפיות אחרות, וזה לא בהכרח אישי.

כדאי לשאול:
  • מה השתנה מהעבר, שבו הייתם מרוצים ממני, לעכשיו?
  • האם ייתכן שיש אי - סנכרון בין מה שציפית ממני לבין מה שאני הבנתי?
האם יש טעם לערב את המנכ"ל או גורמים נוספים?

במידה והשיחה עם המנהל הישיר לא מתקדמת, ניתן לפנות למנכ"ל או ל - HR:
  • לא במטרה "לדלג" על המנהל אלא כדי להבין את התמונה הרחבה
  • להבהיר שמדובר בעובד ותיק, שהושקע בו הרבה, ושהחלפתו תעלה הרבה כסף
  • לבדוק האם יש רצון לשמר אותו בתפקיד אחר
מה לעשות אם המכתב פיטורים כבר מוכן?

אליעד מזכיר שגם...
איך לרפא סכיזופרניה? איך להפוך משוגע לחכם? איך לרפא מחלות נפש? איך לשכנע משוגעים? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתמודד עם חולי נפש? איך לטפל בהפרעת אישיות? אולי אני משוגע? אולי הוא צודק?
איך לרפא סכיזופרניה? איך להפוך משוגע לחכם? איך לרפא מחלות נפש? איך לשכנע משוגעים? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתמודד עם חולי נפש? איך לטפל בהפרעת אישיות? אולי אני משוגע? אולי הוא צודק?
...אליעד מציע למי שמעוניין ללמוד עוד על הגישה הזו לחפש באינטרנט מושגים כמו איך לגרום למישהו להסכים איתך, איך לשכנע אנשים, טיפול בהפרעות נפשיות, איך להסביר דברים ואיך לשכנע משוגעים, כדי להרחיב את ההבנה של דיאלוג פתוח וכבוד אמיתי במהלך טיפול ושכנוע. שכנוע במצבים מורכבים התמודדות עם מחשבות שווא בדיקת האמת מול כל אדם טיפול בהפרעות נפש באמצעות דיאלוג פתוח איך לרפא סכיזופרניה? איך להתמודד עם חולי נפש? אולי אני משוגע והוא צודק? איך ניתן לרפא אנשים סכיזופרניים...
איך לטפל בטראומה? קורבן אונס, טיפול בטראומה מינית, טיפול בטראומה נפשית, טיפול בפוסט טראומה מאונס, טיפול נפשי בטראומה, פגיעה מינית, אלימות מינית, תקיפה מינית, התמודדות עם אונס, טיפול בטראומות
איך לטפל בטראומה? קורבן אונס, טיפול בטראומה מינית, טיפול בטראומה נפשית, טיפול בפוסט טראומה מאונס, טיפול נפשי בטראומה, פגיעה מינית, אלימות מינית, תקיפה מינית, התמודדות עם אונס, טיפול בטראומות
...הטראומה ולסייע לו להתמודד איתה. אליעד כהן מציע שיטה טיפולית שמתמקדת בהבנה מעמיקה של החוויות האישיות של האדם, כיצד הם מפרשים את המקרה, והאם יש מקום לשנות את תפיסת העולם של הנפגע. כאשר אדם מספר על החוויה שעבר, לא תמיד התיאור שקשור לאירועים היה מדויק לחלוטין. פעמים רבות יתווספו לסיפור פירושים שקרו שלא בהכרח היו נכונים, כמו הם השפילו אותי או הם רצו לפגוע בי. אמנם, זה עשוי להיות מה שהאדם מרגיש, אך חשוב להבין כי הרגשות אלו אינם בהכרח מתארים את מה שקרה...
פחד / חרדה - איך לחיות ללא פחד וללא חרדה? איך להתמודד עם חרדות ופחדים?
...דבר? על ידי חיפוש הסיבה של כל דבר. היינו, על האדם לחפש תמיד את הסיבה שבגללה הדבר כפי מה שהוא. על האדם לחפש את הסיבה של הסיבה. ואת הסיבה של הסיבה. עד שהוא יגיע אל הסיבה הראשונה של כל הסיבות. כאשר האדם מבין מהי הסיבה של כל הסיבות, ממילא הוא מבין את הטוב שיש בכל דבר וממילא הוא לא מפחד משום דבר = אושר אמיתי. כל זמן שהאדם עדיין מפחד = חושש מכך שיהיה לו רע = אינו מבין את הטוב שיש בכל דבר = אינו מבין את הסיבה הטובה שבגללה כל דבר כפי מה שהוא. זא אם האדם...
התמודדות עם חרדה, טיפול בפחדים, שיטות טיפול בפחד, לא להודות על מה שיש, לא לומר תודה על מה שיש, לא לאהוב את מה שיש, שיטות לטיפול בחרדה, איך להתמודד עם חרדה?
התמודדות עם חרדה, טיפול בפחדים, שיטות טיפול בפחד, לא להודות על מה שיש, לא לומר תודה על מה שיש, לא לאהוב את מה שיש, שיטות לטיפול בחרדה, איך להתמודד עם חרדה?
...לעשות את ההפך: להפסיק להגיד תודה על דברים אלה, ולנסות לומר לא תודה. כלומר, האדם צריך לחשוב: גם אם לא יהיה לי כסף או בריאות, אוכל להתמודד. זה לא יהיה אסון. הגישה הזו מחלישה את תחושת התלות בדבר ומפחיתה משמעותית את החרדה לאבד אותו. למשל, אם אדם מסוגל לומר לעצמו אני לא חייב להיות בריא כדי להיות מאושר, הפחד מפני מחלה יורד. המטרה היא לא להפסיק ליהנות מהדברים הטובים, אלא להפסיק לראות בהם דברים שהאושר תלוי בהם באופן מוחלט. איך ליישם בפועל את הגישה להפחתת...
למצוא תשובות לשאלות, מודעות עצמית, להיות אלוהים, השתקפות עצמית, ללמוד מסרטים, ללמוד מכל דבר, לרצות את הבלתי אפשרי, להתמודד עם קשיים, להתמודד עם בעיות, התמודדות עם קושי
למצוא תשובות לשאלות, מודעות עצמית, להיות אלוהים, השתקפות עצמית, ללמוד מסרטים, ללמוד מכל דבר, לרצות את הבלתי אפשרי, להתמודד עם קשיים, להתמודד עם בעיות, התמודדות עם קושי
...יכולה לשקף לו משהו פנימי שקיים אצלו. ככל שהאדם יותר מזדהה עם המציאות שסביבו, הוא יותר מצליח לראות איך כל דבר משקף את העולם הפנימי שלו, ואז הלמידה היא משמעותית ומעמיקה. איך ניתן להתמודד עם שאלות שאין להן פתרון? אליעד מדגיש שכאשר אדם מרגיש שאין לו תשובה ברורה לשאלה מסוימת, עליו לבדוק את ההנחות שמאחורי השאלה עצמה. כלומר, לחקור את הסיבות שהובילו אותו לשאול את השאלה, לברר מאיפה מגיעות הדילמות שלו, ומה גורם לו בכלל לשאול האם לפעול ככה או ככה?. כשאדם מבין...
לעבוד במכירות - איך לאהוב לעבוד במכירות? איך ליהנות מעבודה במכירות? איך לאהוב למכור? איך לאהוב עבודה במכירות? איך למכור עם אנרגיה למכירות? מהו מיינדסט של איש מכירות? מוטיבציה לאנשי מכירות, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך לשכנע לקוח לקנות? למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? למה קשה לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות בקלות? איך להצליח לעבוד במכירות? איך להתמודד עם קושי למכור? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות?
...תמדוד את עצמך על איכות השיחה שלך ולא על התוצאה של השיחה, שהיא לא בהכרח תלויה בך. כמו כן, נסה להתייחס לכל תהליך המכירה כסוג של משחק מחשבתי. משחק מוחות, דילמת האסיר, שחמט של מכירה. כאשר יש כאן משחק חשיבה, שבו האדם בצד השני אמור להסביר לך למה לא לקנות ואתה אמור להסביר לו למה כן לקנות, סוג של משחק. שבו אתה יכול לנצח, גם אם הלקוח לא קנה. כי אם הלקוח קנה או לא, זה לא תמיד תלוי בך מסיבות שונות. אבל אתה יכול לשחק די טוב ולנצח במשחק, ועדיין הלקוח לא יקנה...
פחד קהל, חרדת קהל, פחד במה, דימוי חברתי, השפעת הסביבה, פחד מכישלון, פחד להיכשל, התמודדות עם פחדים, הפרעות חרדה, אהבה עצמית, חרדה חברתית קשה
פחד קהל, חרדת קהל, פחד במה, דימוי חברתי, השפעת הסביבה, פחד מכישלון, פחד להיכשל, התמודדות עם פחדים, הפרעות חרדה, אהבה עצמית, חרדה חברתית קשה
...הזה, צריך לקבל שהפחד יהיה שם תמיד, במידה כזו או אחרת. הכל עניין של איזון ופרופורציה, וההחלטה מה עדיף היא של האדם עצמו. בסיכום, פחד קהל נובע מהזדהות האדם עם ביקורת חברתית, ומתחזק מעוצמת הרצון להצליח. הדרך להפחית אותו היא ללמוד לקבל את עצמך ללא תנאים, להפחית את הרצון החברתי להצליח או להפחית את החשיבות שמייחסים לדעותיהם של אחרים. איך להתמודד עם פחד קהל? מה לעשות כשיש לי בלקאאוט? חרדה חברתית קשה כיצד להפחית דימוי חברתי? איך לקבל את עצמי בלי תנאים? ממה...
פחד קהל, פחד במה, חרדת קהל, חרדה חברתית, דיבור מול קהל, חרדת במה, התמודדות עם חרדה חברתית
...גדולה, עד כדי כך, שרק ברגע שהוא חושב על האפשרות שהוא ידבר לפני קהל וכיוב, מיד הוא חווה חרדה כללית והתקפי חרדה. עד כדי כך, שיש כאלו שמופיעים אצלם תסמינים של חרדה, רק מהמחשבה שהם צריכים לדבר מול קהל וכיוב. וזה נקרא פחד קהל. וחרדת קהל, היא תת חרדה של חרדה חברתית. כי יש דבר שנקרא חרדה חברתית כללית. וחרדה חברתית פירושה, שהאדם מפחד ונמצא בחרדה כללית, מהתגובה האפשרית של החברה, כלפיו וכלפי ההתנהגות שלו. שהאדם מפחד מהתגובה האפשרית של האנשים, כלפיו וכלפי ההתנהגות...
פתרון בעיות והגדלת ראש, האם להגדיל ראש? הגדלת ראש, להגדיל ראש, הקטנת ראש, להקטין ראש, מקרה כללי, מקרה פרטי, נוסחה כללית, נוסחה פרטית, מקרה ספציפי, למקד את השאלה, מהקל אל הכבד, שאלה ספציפית, שאלה כללית, איך למצוא נוסחה?
פתרון בעיות והגדלת ראש, האם להגדיל ראש? הגדלת ראש, להגדיל ראש, הקטנת ראש, להקטין ראש, מקרה כללי, מקרה פרטי, נוסחה כללית, נוסחה פרטית, מקרה ספציפי, למקד את השאלה, מהקל אל הכבד, שאלה ספציפית, שאלה כללית, איך למצוא נוסחה?
...רעיון טוב, היא למעשה מקשה על האדם להגיע לפתרון יעיל ומדויק לבעיה שמטרידה אותו. לדוגמה, כאשר אדם ניגש להתאמן בחדר הכושר, ייתכן שהוא ינסה להרים משקל כבד מאוד במטרה לעשות את המקסימום האפשרי. אך מכיוון שהמשקל גדול מדי עבורו, הוא ייכשל במשימה ויתייאש. במקום זאת, לו היה לוקח משקל נמוך ומתאים ליכולתו הנוכחית, היה יכול להתאמן בצורה הדרגתית ומוצלחת יותר. ההקבלה כאן ברורה: כשמנסים לפתור בעיות, חשוב להתחיל בקטן ובאופן מצומצם, ולא לנסות לפתור מקרים גדולים מדי...
קורונה והפקת לקחים, איך לצאת מחוזק ממשבר הקורונה? איך ללמוד לקח ממשבר הקורונה? איך להתמודד עם משבר הקורונה? מה לעשות בזמן משבר הקורונה? מוטיבציה למשבר הקורונה, ללמוד מטעויות משבר הקורונה, עסקים וקורונה
קורונה והפקת לקחים, איך לצאת מחוזק ממשבר הקורונה? איך ללמוד לקח ממשבר הקורונה? איך להתמודד עם משבר הקורונה? מה לעשות בזמן משבר הקורונה? מוטיבציה למשבר הקורונה, ללמוד מטעויות משבר הקורונה, עסקים וקורונה
...עם המשבר בצורה טובה יותר, בעוד שכאשר הדברים היו פחות יציבים לפני המשבר, הוא עלול להיתקל בקשיים גדולים יותר. מה לעשות כשאין אפשרות לפתור את הבעיה? כאשר אדם מוצא את עצמו במצב שבו הבעיה שהקורונה הציבה לו אינה ניתנת לפתרון מידי, אליעד כהן מציע להפסיק לחפש פתרון מיידי ולבצע חשבון נפש. אם לא ניתן לתקן את המצב, הדרך להתמודד היא להבין מדוע הגענו אליו. לדוגמה, האם היו אמצעים שניתן היה לנקוט לפני המשבר כדי למנוע את הבעיה? האם היה יכול אדם להכין את עצמו לתרחיש...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיחת שימוע - הכנה לשיחת שימוע, למה רוצים לפטר אותי? למה זימנו אותי לשיחת שימוע? איך להתמודד עם שיחת שימוע? מה לומר בשיחת שימוע? האם יש סיכוי בשיחת השימוע? האם השימוע הוא בנפש חפצה? למה רוצים לפטר אותי? שיחת שימוע לפני פיטורים, פיטורים בעקבות החלפת מנהל חדש, למה המנהל החדש לא מרוצה ממני? מהי הגדרת התפקיד שלי בחברה? התמודדות עם שיחת שימוע, הכנה לשיחת שימוע, איך להתכונן לשיחת שימוע? מה לומר בשיחת שימוע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להתמודד ולהצליח בחיים הטובים - הספר על: איך לפתור בעיות ולהתמודד בהצלחה, איך להתמודד עם בעיות, פתרון בעיות, התמודדות עם כל בעיה בחיים, איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

רוגע ושקט נפשי אמיתי - הספר על: התמודדות עם כל בעיה בחיים, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להתמודד עם בעיות, האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Coping.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, קואצ'ר, ייעוץ אישי להתמודדות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Coping.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2305 שניות - עכשיו 08_07_2025 השעה 14:37:14 - wesi16